پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
حسن صادقی در نشستی با حضور دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور؛ از حمایت اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگری از کاندیداهای تایید صلاحیت شده جامعه کارگران خبر داد.

شعار سال: گردهمایی سراسری دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور صبح امروز (اول بهمن ماه)با حضور دبیرکل خانه کارگر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، دبیرکل حزب اسلامی کار و دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور در محل تشکیلات مرکزی خانه کارگر برگزار شد.

در این گردهمایی «حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به شرایط حساس انتخابات مجلس پیش رو گفت: جامعه کارگری با تمام توان خود در انتخاب حاضر می‌شود و در انتخاب نمایندگان خود براساس رویکرد اصلی جامعه کارگران که دفاع از منافع کارگر است و بر همه مباحث سیاسی و صنفی ارجحیت دارد، عمل می‌کند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: اگر بناست جامعه کارگری از کسی حمایت کند آن شخص می‌بایست نقطه نظرات تشکیلات کارگری را بپذیرد و دو اصل حمایت از نیروی کار و قوانین مربوط به جامعه کارگری در حوزه تامین اجتماعی و روابط کار را مدنظر قرار دهد.

وی با تاکید بر این دو اصل گفت: اگر شخصی این اصول را پذیرفت و منشوری بست؛ می‌توان در کنارش ماند و حمایتش کرد در غیر این صورت بنا نیست از کسانی که به نام کارگر جلو می‌آیمد اما دستشان در جیب کارفرماهاست؛ دفاع کنیم. هرکس حامی کارگران است صرفا باید به حق عضویت کارگران با اتکا داشته باشد نه اموال دارایی کارفرما‌ها.

صادقی تصریح کرد: بار‌ها شاهد بودیم برخی کاندیدا‌ها از نردبان تشکیلات کارگری بالا رفتند اما مدتی بعد از ساختمان‌های شیک وزارتخانه‌های ابرقدرت دیگر سردرآورند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: نمایندگان کارگران باید بتوانند در راه احقاق حقوق کارگران تلاش کنند نه اینکه زمانی که بر کرسی مجلس تکیه زدند فقط منافع خود را درنظر بگیرند و مشکلات کارگران و حمایت‌های‌ آنان را فراموش کنند.

صادقی با تاکید بر اینکه نمایندگان جامعه کارگران باید در حفظ و پایداری اشتغال کارگران تلاش کنند؛ افزود: نمایندگان کارگران باید کسانی باشند که از خانواده صنعت باشند و رویکردشان دفاع از صنایع کار و صادرات‌محور باشد زیرا حضور این افراد بهتر از افرادی است که صرفا به مسائل سیاسی یا مسائل خارج از صنعت و اقتصاد کار می‌پردازند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا,تاریخ انتشار 1 بهمن 1394,کد مطلب: 340213 www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین