پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۷۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، جزئیات بهره مندی بازنشستگان از خدمات درمانی بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ را اعلام کرد.

شعارسال: علی اصغر بیات گفت:بازنشستگان تامین اجتماعی در صورت مراجعه به بیمارستان های غیر طرف قرارداد این شرکت بیمه گر، هزینه بیمارستان را پرداخت می کنند پس از دریافت مدارک از بیمارستان و استفاده از بیمه گر نخست یا همان پایه(اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی ) مدارک را تحویل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ می د هند و حداکثر پس از ۲۵ روز خسارات خود را دریافت می کنند.

وی در باره چگونگی مراجعه به بیمارستان های طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ هم، افزود:بیمار با مراجعه به شعب بیمه اتیه سازان معرفی نامه مربوطه را دریافت و سپس به بیمارستان مراجعه می کند.

بیات همچنین در باره مراجعه به بیمارستان هایی که هم طرف قرارداد بیمه پایه و هم بیمه آتیه سازان حافظ هستند ، تصریح کرد: بیمار با به همراه داشتن دستور بستری پزشک مربوطه به شعب بیمه مراجعه می کند و با دریافت معرفینامه بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بستری می شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت : درشهر تهران پنج شعبه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در شمال ، شمال غربی، شرق ، مرکز و جنوب و تمامی شهرستان های این استان دفاتر این بیمه دایر است .

وی در باره چگونگی بهره مندی بیماران اورژانسی از خدمات بیمه تکمیلی هم گفت : بیماران اورژانسی در بیمارستان بستری می شوند و بستگان بیمار فردای روز بستری به دفاتر و شعب بیمه مراجعه و مراحل دریافت معرفی نامه را طی می کنند.

بیات با اشاره به این که قرارداد کانون با بیمه دی پرچالش بود افزود:به همین دلیل هنگام انتخاب بیمه گر جدید سعی شد شرکتی که به تعهداتش پایبند و قرارداد های سنگین را تعهد کرده باشد انتخاب کنیم و ستادی را هم در کانون تشکیل داده ایم و تلاش می کنیم کار را با رضایتمندی افراد پیش ببریم.

وی با اشاره به این که در سایت اینترنتی بیمه آتیه سازان حافظ کارتی تعریف شده است که بازنشستگان برای بهره مندی از آن باید به دفاتر کانون مراجعه و پرینت آن را دریافت کنند ،در باره زمان دریافت خسارات بیمه شدگان از بیمه دی ، اظهار داشت : قرارداد کانون با بیمه دی اول آبان امسال پایان یافته است و از آن زمان بیمه دی پنج ماه فرصت دارد خسارت بیمه شدگان را بپردازد که پایان این مهلت ،۲۹ اسفند امسال است و با توجه به این که بیمه دی به بیمه مرکزی متکی است و بیمه مرکزی هم در جریان موضوع است، امیدواریم در مهلت مقرر تمامی خسار ت بیمه شدگان پرداخت شود.

بیات اعلام کرد : ۸۵ بیمارستان در تهران از جمله بیمارستان های آتیه ، آپادانا ، ساسان ، لاله ، مرکز قلب تهران ، پارسیان ، طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ هستند که بیمه شدگان می توانند برای استفاده به این مراکز مراجعه کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار: 2بهمن1392 ، کدخبر: 37970: www.ettelaat.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین