پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
رئیس مجلس گفت: جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو یکشنبه هفته آینده در مجلس برگزار خواهد شد.

شعارسال:علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 30 مهرماه، نامه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور مبنی بر معرفی گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌ای علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو را جهت اخذ رأی اعتماد مجلس اعلام وصول کرد.

لاریجانی در این جلسه گفت که نامه رئیس‌جمهور خطاب به این جانب نوشته شده و قید کرده که طبق آئین‌نامه باید در مجلس قرائت شود که شرح این نامه به این شرح است:

احتراما در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به پیوست شرح حال و برنامه‌های جناب آقای دکتر رضا اردکانیان و جناب آقای دکتر منصور غلامی برای اخذ رأی اعتماد به ترتیب برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردند.

وی تصریح کرد: بنده گفته‌ام که برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی علوم و نیرو را تکثیر کنند و در اختیار نمایندگان قرار دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در روز یکشنبه هفته آینده 7 آبان ماه خبر داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30 مهر 96 ، کدخبر: 1552595، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین