پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
استاندار مرکزی گفت: مدیران استان مرکزی بایستی پاکدستی و پرهیز از مسائل حاشیه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند و از رفتارهای تشریفاتی پرهیز کنند.

شعار سال: سید علی آقازاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مسئولان و مدیران دستگاه ها در استان با انجام وظیفه و پاک دستی و به دور از هر گونه زندگی اشرافی و رفتارهای تشریفاتی سعی کنند هر روز اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: امیدوارم این مسئولیت سنگین را در این مقطع حساس که در آن قرار داریم بتوانیم به نحو شایسته به انجام برسانیم.

وی افزود: کشور در شرایط فعلی موقعیت حساس را پشت سر می گذارد بنابراین همه ما باید به خوبی شرایط را درک کرده و از حواشی و بهانه جویی پرهیز کنیم .

استاندار مرکزی بیان داشت: امروز مردم رفتار مسئولین را بررسی می کنند، اگر یک مسئول فاکتور و شرط حضور در خدمتش یعنی پاکدستی را کنار بگذارد و وارد مسایل و موضوعات حاشیه ای و غیرسالم شود، مردمی که در حال حاضر با بیکاری و مشکلات اشتغال یا عدم امنیت شغلی مواجه هستند با چه انگیزه ای اعتماد کنند.

آقازاده ادامه داد: به همه مسئولین استان مرکزی توصیه می شود سلامت کاری را رعایت کنند و سعی کنیم در مواردی که حتی قانونی و عرف است و کار اقتصادی انجام می شود، در حوزه مسئولیتی خود از آن هم بپرهیزیم.

وی ضمن بیان اینکه مسئولین باید اعتماد مردم را به نظام جلب کنند، خاطرنشان ساخت: اطلاعات و آمار گویای این است که وضعیت در جامعه خوب نیست، شرایط حتی در خانواده ها خوب نیست و همه بر می گردد به نحوه عملکرد و مدیریت ما به عنوان متولیان؛ اگر بتوانیم با حداقل امکاناتی که داریم خوب عمل و اقدام کنیم، قطعا شرایط بهتر می شود .

استاندار مرکزی افزود: بنابراین آن کس که مدیریت بر منابع در اختیار خود را به نحو مطلوب انجام داده و با رفع مشکلات، زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کند توانسته یک مدیر موفق باشد.

براساس این گزارش، وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در آستانه تدوین بودجه سال ۹۷ کشور هستیم و استان مرکزی در مقایسه با استان های هم ردیف خود متاسفانه در شاخص ها عقب است که برای استان مرکزی با این ظرفیت نقص بزرگی به شمار می رود و این نقص بزرگ باید با تلاش دستگاه ها در سال آینده برطرف شود.

آقازاده خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه هایی در استان که از بودجه عمومی استفاده می کنند تا دیر نشده با وزارت خانه مربوطه و مراکز خود در تهران برای افزایش بودجه رایزنی کنند تا بتوانیم شاخص ها را در استان بهبود ببخشیم.

وی تاکید کرد: این کار هرچه زودتر پیگیری شود چون زمان زیادی نداریم و دولت حداکثر تا پایان آذرماه بودجه کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کد مطلب: 4123701 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین