پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بازرسی از بازار این استان تشدید می‌شود.

شعار سال: داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق نتایج آماری عملکرد بخش بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان در شش ماهه اول امسال از نگاه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان رتبه اول را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: در راستای ارتقاء تعامل و هماهنگی با سیاست‌های کلان وزارت متبوع در این امر مهم، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سالانه موضوع سنجش و ارزیابی عملکرد بخش بازرسی سازمان های صنعت،معدن و تجارت استان‌ها را به عنوان یک اولویت کاری مهم و با یک نگاه مضاعف در دستور کار قرار می دهد.

دیودیده با بیان اینکه یکی از وظایف و مسئولیت‌های مهم سازمان، رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال در نظم بازار است، ابراز کرد: بر اساس نظرسنجی و ارزیابی سازمان حمایت در نیمه نخست امسال بخش بازرسی صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مجموعه بازرسی و نظارت این سازمان، تصریح کرد: با توجه به رضایتمندی خود از عملکرد دیگر بخش‌های سازمان امید داریم رتبه برتر کشوری کسب کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 3 آبان 96، کد مطلب: 1555637:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین