پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
سرپرست استانداری اردبیل گفت: ضروری است حمایت از بخش کشاورزی بویژه در استان‌هایی مثل اردبیل در اولویت قرار گیرد.

شعار سال: اقبال عباسی صبح پنج شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت تصریح کرد: گفته می شود کشاورزی اولویت است اما باید گفت کدام زمین و تسهیلات ارزان به این حوزه اختصاص داده شده است.

وی افزود: در خود استان اردبیل با وجود قابلیت کشاورزی آن حمایت مطلوبی نداریم و به عنوان مثال در وضعیتی که قیمت زمین در شهرک صنعتی این استان و استان های بزرگ یکسان است، سرمایه گذار علاقه مند به سرمایه گذاری در استان کوچک نخواهد بود.

سرپرست استانداری اردبیل متذکر شد: اگر بخش کشاورزی اولویت دارد باید برای صنایع تبدیلی و نوسازی زیرساخت های آن فکری اندیشید و حمایت مطلوب از دستان پینه بسته کشاورز داشت.

عباسی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان استان مبنی بر ابلاغ ۶۰ میلیارد تومان بودجه فنی اعتباری اضافه کرد: چنین اعتباری به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: بر اساس نظر نمایندگان مقرر شده ۲۰ درصد از اعتبارات عمرانی در قالب کمک های فنی اعتباری به رونق تولید و اشتغال اختصاص یابد که عملا این مبلغ تاکنون ابلاغ نشده است.

سرپرست استانداری اردبیل متذکر شد: در شورای برنامه ریزی مصوب شده این مبلغ به سه حوزه شامل یارانه طرح های مهم تولید، طرح های مهم اشتغال زا و مطالعه و تحقیق برای توسعه متوازن استان صرف شود.

عباسی تاکید کرد: گفته می شود ۴۰ درصد اعتبارات ابلاغ شده اما آیا این ابلاغ پول نقد است و تا زمانی که اعتبار در اختیا ما نباشد نمی توان به حوزه های ذکر شده اختصاص داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 4125379:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین