پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
جبارزاده، درباره انتخاب یک جوان ۳۰ ساله برای مقام وزارت، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود.

شعارسال: معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخاب یک جوان ۳۰ ساله برای مقام وزارت، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود.

اسماعیل جبار زاده، معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با گرایش رئیس‌جمهور به جناح راست با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: بر اساس شناختی که از آقای روحانی از زمان مجلس دارم، وعده‌ای را مطرح نمی‌کند و اگر بر زبان آورد به آن پایبند خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: در دولت یازدهم بسیاری از صاحب‌نظران بر این باور نبودند که بحث برجام و تحریم‌ها خاتمه یابد ولی آقای روحانی مطرح کرد که این کار را انجام می‌دهد و همان‌گونه هم شد، در حال حاضر به سرانجام رسیدن پرونده هسته‌ای می‌تواند به الگویی مبدل شود.

جبار زاده در این رابطه اظهار داشت: در دولت دوازدهم آقای روحانی هر آنچه به مردم گفتند، انجام می‌دهند. البته قدری هم باید مدیران رئیس‌جمهور در به سرانجام رسیدن وعده‌ها تلاش کنند و به سهم خود آنچه در انتخابات وعده داده‌اند را عملی سازند.

معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با عدم تحقق انتخاب استانداران جوان علیرغم آنکه وزیر کشور مطرح کرده بود مایل بوده تا یک وزیر 30 ساله انتخاب شود، توضیح داد: در حال حاضر استاندار جوان داریم، اما استانداری جایگاهی است که فرد 30 ساله تجارب مورد نیاز آن را ندارد.

وی دراین‌باره که با توجه به این مسئله چرا آقای وزیر چنین مسئله‌ای را مطرح کرد، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار: 9آبان1396، کدخبر: 84559: www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
-
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
آذری جهرمی میتونه مثال نقض این مورد باشه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین