پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
گزارش 6 ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره روند اجرای برجام در صحن مجلس قرائت شد.

شعار سال: گزارش 6 ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد روند اجرای برجام صبح امروز و در نشست علنی پارلمان قرائت شد.

این گزارش که مبتنی بر تبصره یک قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مصوب 21 مهر 1394 تهیه شده است توسط سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صحن قرائت شد.

کمیسیون امنیت ملی مجلس در گزارش خود از روند اجرای برجام پیشنهاد داد که مجلس، دولت را ملزم به اقدام شفاف و به موقع در اجرای دو قانون اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام و مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه کند.

در بخشی از فصل جمع‌بندی و پیشنهاد گزارش مذکور آمده است که مجلس شورای اسلامی دولت جمهوری اسلامی ایران را ملزم می‌کند که در اجرای قاطع بندهای نهگانه ماده واحده قانونی مصوب 21تیرماه 1394 موسوم به قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» و نیز قانون «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه»‌صریح، شفاف و به موقع اقدام کند و به همراه گزارش‌های مرحله‌ای سه ماهه روند اجرای برجام، گزارش اقدامات متناسب و متقابل را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارسال نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:13960810000086، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین