پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شکل جدی مقابل افرادی که در مسیر پروژه های عمرانی سنگ اندازی کنند می ایستیم .

شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شکل جدی مقابل افرادی که در مسیر پروژه های عمرانی سنگ اندازی کنند می ایستیم.

 منطقه کهگیلویه و بویراحمدعلی محمد احمدی چهارشنبه، 10 آبان ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: اگر قرار است در اجرای پروژه ای قوانین رعایت شود، باید از ابتدای کار این مبحث مورد توجه قرار می گفت نه اهم اکنون که پروژه در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

وی بیان کرد: پروژه ای که امروز به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد رسیده است، بهانه ها پذیرفتنی نیست و دستگاه ها باید در قبال مکاتبات پاسخگو باشند و همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی از اهم موضوعات است و سیاست های اصل ۴۴ نیز روی این موضوع تاکید دارد.

احمدی تصریح کرد: دنیا به این تجربه رسیده است که این راه، راه خوبی است و باید از آن بهره بردبنابراین دستگاههای اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند چراکه این امر به نفع مردمو دولت است.

وی ادامه داد: در زمان های برگزاری جلسات لازم است که بالاترین سطح مدیریتی دستگاه در جلسه حضور داشته باشند و هرگونه تغییر برای حضور معاون در جلسه با اطلاع استانداری و آمادگی لازم معاون در آن حوزه باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احصای مشکلات پروژه ها عنوان کرد: مدیران باید ابتدا در جلسات حضور پیدا کنند و پس از احصای مشکلات در شورای مدیران خود مطرح کرده و به حل مشکلات بپردازند.

احمدی احصای پروژه های قابل واگذاری دستگاه ها با مشخص کردن جدول زمانی را ضروری عنوان کرد.

وی تاکید کرد: وضعیت روند اجرایی پروژه های عمرانی استان را بصورت نامحسوس بازید و بررسی می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید رویه فعلی مدیران کل دستگاههای اجرایی استان اصلاح شود و برای نظارت ها سیستم طراحی شود تا پیشرفت فیزیکی پروژه ها تسریع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به تجمع دیروز تعدادی از بازنشسته‌ها ی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: مدیر استانی ما هیچ تقصیری ندارد و این یک ایراد قانونی در سطح ملی است.

احمدی با بیان اینکه مشکل عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و جهاد کشاورزی تقصیری نداشته است.

وی افزود: در آموزش و پرورش هم تاخیر چندساله در پرداخت مطالبات بازنشسته ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند.

احمدی تصریح کرد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی اخلاقی میکنند و حاشیه هایی برای مدیران ایجاد میکنند و بازنشتگان عزیز را تحریک به تجمع می کنند.

وی با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد: مدیر استانی من هیچ کوتاهی نکرده و الانم هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارمند دولت در هر اداره ای باشد فرقی نمیکند، مشکلات مالی دارند، دختر دم بخت دارند بنابراین بازنشستگان همه ادارات برای ما دارای احترام و ارزش هستند و حق دارند پیگیر مطالباتشان باشند در جهاد کشاورزی هم بازنشستگان حق دارند اما نباید اسیر بی اخلاقی ها و ناآگاهی ها شویم.

احمدی تصریح کرد: فردا ممکن است در همین استانداری و دیگر ادارات هم مطالباتی معوق شود، این مشکل مدیر نیست، بنابراین نباید مدیری که کوتاهی نکرده و نقشی در این مشکلات نداشته را بدون واقع بینی متهم و تخریب کنیم.

وی از سازمان جهاد کشاورزی و رئیس این سازمان هم خواست تا از فرصت فروش اموال بابت پرداخت بدهی ها استفاده و مقدمات آن را برای تسویه مطالبات بازنشستگان فراهم کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:968-1084-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین