پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
در ویدئوی زیر، تمام اقدامات انجام شده برای ایجاد ارتباط میان اوباما و ترامپ با حسن روحانی اعم از مکاتبه، تماس تلفنی و درخواست ملاقات را مرور می کنیم.

شعارسال: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اخیرا تایید کرد که در جریان سفر حسن روحانی به نیویورک، دونالد ترامپ درخواست کرده بود با رییس جمهور کشورمان ملاقات کند اما این ملاقات از سوی طرف ایرانی پذیرفته نشد.

وزارت خارجه آمریکا هم این موضوع را تایید کرده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا البته حاضر نشد به صراحت پاسخ دهد که آیا ترامپ در این جلسه قرار بوده شرکت کند یا نه اما تاکید کرد که ایرانی ها پیشنهاد دیدار با مقامات امریکایی را نپذیرفتند.

به این بهانه، در ویدئوی زیر، تمام اقدامات انجام شده برای ایجاد ارتباط میان اوباما و ترامپ با حسن روحانی اعم از مکاتبه، تماس تلفنی و درخواست ملاقات را مرور می کنیم.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 10آبان1396، کدخبر: 374615: www.entekhab.ir





اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین