پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۹۰۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
رئیس دانشگاه آزاد از اختصاص وام دانشجویی به دانشجویان اربعین خبر داد.

شعارسال :  فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد پس از بازدید بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حاشیه این بازدید در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص تسهیلات دانشگاه آزاد در پیاده روی اربعین گفت: وام دانشجویی برای دانشجویان در نظر گرفته شده که با توجه به دوری و نزدیکی مسافت برای استان‌های مختلف متفاوت است. همچنین کمکی هم به ستاد مرکزی اربعین از سوی دانشگاه آزاد شده است.

وی یادآور شد: غیبت همه دانشجویانی که به پیاده روی اربعین می‌روند موجه خواهد بود.

رهبر گفت: تمامی واحدهای مرزی دانشگاه آزاد مانند ایلام، خوزستان که زائران از آن‌ها عبور می‌کنند همه امکانات دانشگاه در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

وی در خصوص نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: نقل و انتقال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد مربوط به دوره کارشناسی است و دانشجویان از هر واحدی در واحد هم تراز مهمان دائم می‌شوند.

رهبر یادآور شد: باید این موضوع ارزیابی شود که بتوانیم به صورت درست آن را اجرایی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص استقلال مرکز آزمون این دانشگاه گفت: در سال ۹۴ مجلس مصوب کرده که دانشگاه آزاد ذیل سازمان سنجش دانشجو بپذیرد، اما ما در تلاش هستیم که این استقلال را مجددا به دانشگاه برگردانیم که این موضوع نیاز به مصوبه مجلس دارد و طرح آن به زودی به مجلس داده خواهد شد.

وی در خصوص حذف کنکور نیز گفت: طرحی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده که در خصوص حذف کنکور است. ترتیبی داده خواهد شد که دانش آموزان بدون کنکور و براساس ارزیابی و شرایط آن‌ها وارد دانشگاه شوند.

رهبر در پاسخ به سوالی در مورد بورسیه‌های دانشگاه آزاد گفت: بورسیه‌های این دانشگاه فقط مختص دانشجویان و استعدادهای برتر است.

وی در مورد تعطیلی واحدهای زیان ده نیز گفت: این موضوع از دو سال قبل آغاز شده که تعداد قابل توجهی از واحد‌ها به دلیل پایش دانشجو زیان ده شده اند برای حل مشکل این واحد‌ها درآمد‌ها را افزایش خواهیم داد.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص فعالیت تشکل‌های دانشجویی گفت: ما تابع قوانین کشور هستیم و همه تشکل‌های مجاز می‌توانند فعالیت کنند. دانشگاه آزاد نیز از تشکل هایی که در محدوده نظام آموزش عالی فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند. تعداد تشکل‌ها در دانشگاه آزاد بیشتر از دانشگاه‌های دولتی است.


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:11 آبان 96، کد خبر : 643903،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین