پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به سیاست های فریبکارانه آل سعود در فریب افکار عمومی بین المللی خواستار اقدام شورای امنیت شد.

شعارسال: محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن امروز جمعه، عربستان را به گمراه کردن افکار عمومی بین المللی متهم کرد.

وی اعلام کرد: گمراه کردن افکار عمومی بین المللی سیاست تروریستی است که سعودی ها از طریق پوشیدن لباس قربانی و وارونه جلوه دادن حقایق به خوبی آنرا پیاده می کنند اما واقعیت قوی تر از هر جعل و تزویری است.

سخنگوی انصارالله یمن گفت: آنکه دست به تجاوز و محاصره می زند و سپس از موشک به سازمان ملل شکایت می کند بهتر است که عریضه ای طولانی تهیه کند(اشاره به جنایت سعودی ها ضد ملت یمن از سه سال قبل تاکنون).

وی بیان کرد: شورای امنیت باید به واشنگتن، ریاض و ابوظبی بگوید که دیگر کافی است.

از سوی دیگر شورای عالی سیاسی یمن از مردم، گروههای سیاسی، احزاب سیاسی و سازمانهای جامعه مدنی این کشور خواست که دوشنبه آینده در تظاهرات گسترده درصنعا در محکومیت تشدید محاصره یمن و بستن همه گذرگاه های این کشور مشارکت کنند.

این شورا در دعوت خود بر اهمیت مشارت گسترده در این تظاهرات در محکومیت محاصره و بستن گذرگاهها و کشتارهایی که ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود ضد ملت یمن مرتکب می شود و دعوت از جامعه بین المللی برای عمل به مسئولیت خود تاکید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار19 آبان 96، کد خبر: 4139809، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانگیر اراکی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
لعنت خدا بر حاکمان ظالم حجاز که جز کاسبی با حرمین شریفین، و بدنام کردن اسلام و ریختن خون بی گناهان کاری نمی کنند. الف. میم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین