پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کتاب ‌و کتاب‌خوانی ویژه برنامه‌های هفته کتابخوانی در روستاهای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

شعار سال: فرزاد رحیمی اظهار داشت: برنامه‌های کتاب‌محور با بهره‌گیری از مراکز سیار روستایی و واحد پاسخگویی در روستاهای استان ارجاع می‌شود.

وی با اشاره به تجلیل از اعضای برتر کتاب‌خوان افزود: اعضای برتر کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته کتاب تجلیل می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بیان کرد: در این همایش 50 نفر از اعضای کتاب‌خوان برتر مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تجلیل می‌شوند.

رحیمی با اشاره به سایر برنامه‌های کانون در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خاطرنشان کرد: اجرای ویژه‌برنامه‌های مشارکتی با همکاری سایر ارگان‌ها، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با معرفی کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و برگزاری نشست‌های تخصصی و ترویجی با حضور نویسندگان و فعالان عرصه‌های کتاب و کتاب‌خوانی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات دیدار و هم‌اندیشی کودکان و نوجوانان با نویسندگان و فعالان حوزه کتاب و تقدیر از کودکان و نوجوانان فعال در زمینه کتاب از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 آبان 96، کد مطلب: 1572193 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین