پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
اعضای هیات رییسه مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه مشترک امروز (دوشنبه) خود بودجه پیشنهادی مجلس در سال ۹۷ را ۶۲۰ میلیارد تومان تعیین کردند.

شعار سال: اعضای هیات رییسه مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه مشترک امروز (دوشنبه) خود بودجه پیشنهادی مجلس در سال ۹۷ را ۶۲۰ میلیارد تومان تعیین کردند.

 جلسه مشترک هیات رییسه مجلس با کمیسیون برنامه و بودجه عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد و با توجه به این‌که بودجه مجلس باید به تصویب هیات رییسه و کمیسیون برنامه و بودجه برسد، این موضوع در جلسه مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اعضای کمیسیون تاکید کردند که به حداقل افزایش برای بودجه مجلس اکتفا شود و چارچوب سازمان برنامه و بودجه در این زمینه رعایت شود.

بودجه مجلس در سال ۹۶، ۴۶۷ میلیارد تومان بوده و در صورت تصویب نهایی این پیشنهاد ۵ درصد رشد در سال ۱۳۹۷ خواهد داشت.

در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه همچنین اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به آبرسانی روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت رعایت شاخص‌ها در توزیع این اعتبارات تاکید شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22 آبان 96، کدمطلب:96082213214، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین