پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از افزایش مالیاتها گلایه کرده اند. سازمان مالیاتی چیز دیگری می گوید.

شعارسال: برخی از خوانندگان سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند که سازمان امور مالیاتی برای مغازه آنها شش برابر سال گذشته مالیات نوشته.

احمد یکی از این مخاطبان است که نوشته: با سلام.سازمان امور مالیاتی باپنج شش برابر کردن مالیات مشاغل دارد ریشه به تیشه کسبه میزند و از طرفی دیگر باعث میشود هزینه زندگی خانوار افزایش زیادی پیدا کند.مسولین امر لطفا رسیدگی کنند.

برخی تماسهای دیگر کسبه نیز حاکی از این است که در بعضی مشاغل، میزان مالیات بر درآمد به نسبت سال گذشته چند برابر شده. درحالی که تفاهم نامه امسال وزیر اقتصاد با اصناف، حکایت از افزایش پله کانی مالیات بر درآمد به شرح زیر دارد.

درباره مشاغلی که درآمد ماهانه آنها زیر یک میلیون تومان است، افزایش مالیات 12 درصد محاسبه می شود.

درباره مشاغلی که درآمد ماهانه آنها بین 1 تا 3 میلیون تومان است، افزایش مالیات بر اساس 15 درصد محاسبه می شود.

درباره مشاغل بالاتر از 3 میلیون تومان درآمد در ماه، افزایش مالیات 18 درصد است.

سازمان امور مالیاتی هم درباره مشکلاتی که مردم در این خصوص می نویسند اعلام کرده حاضر است به رایگان برای تمامی مودیان مالیاتی، کلاش آموزشی برقرار کند.

این سازمان آمادگي خود را براي آموزش رايگان قوانين و مقررات مالياتي براي تمامي تشکل هاي صنفي و فعالان اقتصادي سراسر کشور اعلام کرده است.

در اطلاعیه این سازمان آمده: با توجه به تاکيد رييس کل سازمان امور مالياتي کشور بر ضرورت برنامه ريزي و آموزش قوانين و مقررات مالياتي براي موديان مالياتي، تمهيدات ويژه جهت تحقق اين مأموريت اساسي صورت گرفته و دفتر آموزش سازمان متبوع به عنوان متولي اين امر آمادگي خود را جهت همکاري لازم با فعالان اقتصادي و تشکل هاي صنفي کشور به منظور ارايه آموزش هاي موردنظر در قالب اعزام اساتيد خبره و مورد تأييد، محتواي آموزشي و برگزاري کارگاه هاي آموزشي خاص اعلام مي دارد.

براساس اين اطلاعيه، علاقه‏مندان مي توانند با شماره هاي 33967550 و 33967479 تماس حاصل نموده و يا درخواست هاي کتبي را به شماره نمابر 33967526 ارسال نمايند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار خبر 10 بهمن 1394، کدمطلب: 504590، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین