پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: 32 نفر از کارکنان دولتی که معتاد بودند به هیات تخلفات اداری معرفی می شوند.

شعار سال: احمد ریواده با اشاره به اجرای طرح ارتقاء سلامت کارکنان اداری افزود: این طرح به 80 دستگاه دولتی ابلاغ شد که قرار بر این بود تا طرح طی یک سال اجرایی شود. این طرح شامل سه بخش است. شناسایی افراد در معرض آسیب، مشاوره و درمان افراد معتاد و برخورد قانونی با آن ها شامل این سه بخش بوده است.

ریواده با اشاره به اینکه هر سه قسمت طرح مذکور از آبان ماه سال گذشته تا آبان ماه سال جاری اجرایی شده است، اظهار کرد: استاندار فرصتی 100 روزه به افراد معتادی که در دستگاه های دولتی مشغول کار هستند را داد تا این افراد خود را معرفی و نسبت به درمان اقدام کنند. فرصت 100 روزه به پایان رسیده است و طی این مدت 205 نفر برای درمان مراجعه کرده اند.

به گفته این مقام مسئول از تعداد افراد شناسایی شده 32 نفر نیز برای درمان اقدام نکردند که این افراد به هیات تخلفات اداری ارجاع خواهند شد و برابر قانون با آن ها رفتار می شود.

وی گفت: به طور کلی تعداد کارکنان 80 دستگاهی که این طرح به آن ها ابلاغ شد، 36 هزار نفر بودند که 4.7 درصد از این تعداد مشکوک به اعتیاد بودند که بعد از آزمایشات انجام شده 0.67 درصد معتاد قطعی بودند.

ریواده در ادامه تصریح کرد: اجرای این طرح به مراکزی همچون پتروشیمی و کارخانه آلومینیا نیز ابلاغ شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 29 آبان 96، کد مطلب: 96082916741، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
اخراجشون نکنید کمکشون کنید ترک کنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین