پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۴۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: با عنایت به هدف گذاری این سازمان در گسترش کانال های ارتباطی خدمات غیرحضوری و به منظور سهولت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش، امکان استعلام ٥ نوع خدمت از طریق سامانه USSD با کد دستوری #١٤٢٠*٤٤*، راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

شعار سال: مهندس علی معیری اظهار داشت: دریافت آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری پرداختی، رابطه بیمه‌ای و بدهی کارفرمایان از جمله استعلام های غیر حضوری این سازمان برای مخاطبان است.

وی افزود: بیمه شدگان باید به منظور استفاده از منوی استعلام آخرین سابقه، در سایت مشاهده سوابق به آدرسSabeghe.tamin.irو جهت استفاده از منوی استعلام بدهی کارفرمایان یا نمایندگان آنان، در پورتال کارفرمایان به نشانیSamt.tamin.irثبت‌نام کرده باشند.
معیری ادامه داد: امکان اخذ نوبت‌ از مراکز درمانی، پرداخت حق بیمه و دسترسی به نمونه فرم های واحدهای اجرایی و میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه نیز از طریق کد دستوری ذکر شده امکان‌پذیر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان تامین اجتماعی ، تاریخ انتشار 30 آبان96، کدمطلب:٥١٢٥٤، www.tamin.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین