پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر هنرمندان در مملکت در شرایط خوب اقتصادی نیستند.

شعارسال: عبدالحسین مختاباد در تذکرات پیش از دستور در دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: با توجه به نزدیکی سال نو بهتر است هرچه سریعتر نسبت به تسویه حساب با پیمانکاران شهرداری اقدام شود که بتوانند نسبت به پرداخت عیدی کارکنان و پرسنل خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بهتر است هرچه سریعتر نظارتی شود که حداقل شب عید شرمنده مردم نشویم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه حضور شهردار در صحن شورای شهر باید بیشتر شود، گفت: در سال 94 شهردار تهران تنها 5 جلسه در صحن علنی شورای شهر حضور داشته است.

مختاباد افزود: در حال حاضر هنرمندان در مملکت در شرایط خوب اقتصادی نیستند و جای تعجب دارد در گوشه‌ای از این مملکت هنگامیکه 4 هنرمند حضور پیدا می‌کنند افرادی آنها را به باد فحش می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مملکت ما همانطور که به پزشک، کارگر، مدیر نیاز دارد به هنرمند نیز احتیاج دارد و هنر ایران همیشه زبان‌زد عام و خاص در جهانیان بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 13 بهمن 1394، کدمطلب: 13941113000244، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین