پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
رئیس شورای شهر تبریز گفت: باغات تبریز جای خود را به برج‌های بلند در کوچه‌های تنگ و روی گسل داده است.

شعارسال: رئیس شورای شهر تبریز گفت: باغات تبریز جای خود را به برج‌های بلند در کوچه‌های تنگ و روی گسل داده است.

شکور اکبرنژاد در آیین معارفه پنجاه‌وششمین شهردار کلان‌شهر تبریز "ایرج شهین‌باهر" و تکریم شهردار سابق تبریز "صادق نجفی"، اظهار کرد: برای تبدیل نظمی به نظم جدید، ایده و فکر جدید نیاز است و این موضوع ریشه در عالم خلقت دارد. در کمال جویی نیز شرایط چنین بوده و بدون تغییر و تحول هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی در خصوص پیشینه‌ تاریخی تبریز، اظهار کرد: تبریز شهر فرهنگ، علامه‌ها، شاعران و سیاست‌مداران فرزانه است، تبریز در گذشته باغ شهر بوده که متاسفانه این باغات جای خود را به آلونک‌های مدرن داده‌اند.

اکبرنژاد افزود: به تصور پیشرفت، آجرها جایگزین گل‌ها و درختان شده و آرامش و آسایش مردم در پستوی خانه‌های قدیمی جا گذاشته‌ شده است.

وی با تشکر از مردم که امکان خدمت‌گذاری را برای اعضای شورا فراهم کردن، اظهار کرد: با آمار و ارقام و نصب بنر نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم؛ پیشرفت تنها در آسایش و امنیت مردم خلاصه می‌شود.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر این‌که شهردار تبریز باید از گروه‌های کارشناسی بهره گیرد، گفت: همچنین ضرورت دارد از نقد و پرسشگری هم استقبال کنیم تا راه خلاقیت باز شود.

استفاده از سرمایه‌های اجتماعی، رعایت حقوق مردم، بستن راه‌های جرم و فساد، بهره‌گیری از کار جمعی، جلوگیری از رشوه‌خواری، مدنظر قراردادن کارهای کارشناسی در بودجه‌نویسی، استفاده از تجربیات موفق و تکرار نکردن اشتباهات از دیگر توصیه‌های رئیس شورا به شهردار تبریز بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه بودجه‌های فرهنگی صرف استخدام‌های آنچنانی و تبلیغات شده و پساب، فاضلاب و زباله زیاد تولید کرده و از آن‌ها استفاده نکرده‌ایم.

اکبرنژاد با اعلام حمایت شورا از شهردار تبریز گفت: از آقای دکتر شهین‌باهر حمایت می‌کنیم تا امور شهرسازی و فرهنگ شهرنشینی اصلاح شده و تبریز از "رویداد ۲۰۱۸" میزبانی خوبی داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 آذر 1396، کدخبر: 96091306904 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین