پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان با اشاره به رشد ۳ درصدی وصول مطالبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: درآمدهای مالیاتی ۷ ماهه استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

شعارسال: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان با اشاره به رشد ۳ درصدی وصول مطالبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: درآمدهای مالیاتی ۷ ماهه استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

داوود طبرسا پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه کارگروه درآمدها و تجهیز منابع استان گلستان با اشاره به گزارش وصول درآمدهای 7 ماهه سال جاری استان اظهار داشت: تا پایان مهر ماه امسال 241.273 میلیون تومان وصول شده که این میزان نسبت به 7 ماهه سال گذشته به میزان 3 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از این میزان 241.273 میلیون تومان وصولی، مبلغ 220.556 میلیون تومان آن معادل 91 درصد درآمدهای مالیاتی و 9 درصد آن به مبلغ 20.716 میلیون تومان را دیگر درآمدها تشکیل می‌دهد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان، 52 درصد درآمد مصوب یک‌ساله 1396 تا پایان مهر ماه در استان گلستان وصول شده است.

طبرسا اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی 7 ماهه استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته که بیشترین سهم درآمد، به مالیات بر کالا و خدمات با 96.179 میلیون تومان و کمترین به مالیات برثروت با 9.749 میلیون تومان تعلق دارد.

وی افزود: از کل درآمدهای مالیاتی 14 درصد آن به مالیات بر شرکت‌های غیردولتی و 38 درصد آن به مالیات بر درآمد و 4 درصد آن مالیات بر ثروت و 44 درصد آن به مالیات بر کالا و خدمات اختصاص دارد.

حسین پیش‌قدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان گلستان ظرفیت های خوبی ایجاد شده، امیدواریم بتوانیم با نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات و سامانه جامع مالیاتی در جذب مالیات و افزایش درآمدهای عمومی استان شرایط خوبی را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 1595957، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین