پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
اگر دولت در همین مسیر فعلی حرکت کند، متاسفانه در انتخابات آینده اصلاح‌طلبان شکست خواهند خورد و جریانی مشابه جریان احمدی‌نژاد به قدرت می‌رسد.

شعارسال: ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح طلب در بخشی از گفتگوی خود با آرمان گفت: فراموش نکنیم هم‌اکنون روسیه با کارت ما در جامعه جهانی بازی می‌کند. فراموش نکنیم که روسیه حقوق ما را در دریای خزر به رسمیت نمی‌شناسد و برای اس300 ما را سال‌ها منتظر نگه داشت در حالی که ظرف 48 ساعت سامانه موشکی اس400 را برای عربستان نصب کرد. یادمان باشد که روسیه و چین یک طرف هر شش قطعنامه شورای امنیت علیه ایران بودند. اکنون باید استراتژی خود را دگرگون سازیم، از شکاف‌های غرب استفاده کنیم و همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبدهای روسیه و چین نگذاریم.

او در بخش دیگر مصاحبه گفته است: اگر دولت در همین مسیر فعلی حرکت کند، متاسفانه در انتخابات آینده اصلاح‌طلبان شکست خواهند خورد و جریانی مشابه جریان احمدی‌نژاد به قدرت می‌رسد و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه برای سالیان دراز از عرصه سیاسی کشور حذف خواهند شد. خطر بازگشت احمدی‌نژاد که اکنون در جامعه در حال تراوش است، به‌شدت حس می‌شود. احتمال دارد که سیاست نئولیبرال دولت به آرامش جامعه لطمه بزند، در نهایت این توده‌ها جذب پوپولیسم می‌شوند. مبرم‌ترین وظیفه آقای روحانی پایبندی به شعارهاست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396 ، کدخبر: 757791 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین