پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
مدیر عملیات بازار بورس تهران با تاکید بر اینکه معامله گران آنلاین و کارگزاران تا فردا فرصت حدف سفارش های فعال را دارند ، نتیجه عدم حذف سفارشات در مهلت مقرر را اعلام کرد.

شعارسال: مدیر عملیات بازار بورس تهران با تاکید بر اینکه معامله گران آنلاین و کارگزاران تا فردا فرصت حدف سفارش های فعال را دارند ، نتیجه عدم حذف سفارشات در مهلت مقرر را اعلام کرد.

مهدی پارچینی ، در مورد اطلاعیه دو روز پیش بورس تهران در مورد لزوم حذف کلیه سفارشات فعال در سامانه معاملات تا فردا چهارشنبه اظهار داشت: این تصمیم و الزام ناشی از بروز رسانی جدید سامانه معاملات بوده که از شنبه 25 آذر اعمال می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس لازم است تا هم معامله گران آنلاین و هم کارگزاران تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه اقدام به حذف سفارش های فعال کنند.

این مقام مسئول در برابر این سئوال که نتیجه عدم حذف سفارشات در مهلت اعلامی چه خواهد بود؟ به بورس پرس توضیح داد: در این صورت وجوه معامله گران آنلاین بلوکه خواهد شد. چرا از شنبه ، سامانه قبلی به طور کل کنار گذاشته می شود و امکان استفاده از آن و سفارش های حذف نشده نخواهد بود.

پارچینی افزود: سامانه بروز شده از نظر شکلی هیچ فرقی با سامانه فعلی ندارد و استفاده کنندگان تفاوتی را احساس و مشاهده نخواهند کرد اما مشکلاتی مانند "هنگ" کردن سامانه و وجود خطا به حداقل ممکن رسیده و در حد صفر خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بورس پرس، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 2907481، www.eghtesadban.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین