پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
رئیس سازمان غذا و دارو در اولین همایش بین المللی فرآورده‌های حلال گفت: در اکثر کشورهای دنیا مسلمانان زندگی می‌کنند و بحث دسترسی به فرآورده حلال برای مسلمانان اهمیت دارد.

شعار سالغلامرضا اصغری در مراسم افتتاحیه اولین همایش بین‌المللی فرآورده‌های حلال، گفت:بحث سلامت با تغذیه و کیفیت آن گره خورده است. اهمیت کیفیت مواد غذایی، توجه به حلال بودن مواد خوراکی و آشامیدنی را بیشتر می‌کند. این موضوع می‌تواند به تامین سلامت جسمی و روحی و معنوی نیز کمک کند.

وی با بیان این‌کهسلامت روحی و معنوی و حلال بودن مواد غذایی مصرفی به اعتقادات ما باز می‌گردد، افزود:در کشورهای اسلامی دغدغه حلال بودن مواد غذایی وجود دارد. همکاری بین علما و دانشمندان و کارشناسان غذا و دارو می‌تواند کمک کند که تجربیات در این زمینه منتقل شود.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد:در اکثر کشورهای دنیا مسلمانان زندگی می‌کنند و بحث دسترسی به فرآورده حلال برای مسلمانان اهمیت دارد. این توجه به مواد غذایی حلال، نیاز همه مسلمانان است. همکاران ما نیز در سراسر کشور وظیفه نظارت بر کیفیت فرآورده‌های غذایی را بر عهده دارند و به این موضوع توجه می‌کنند.

اصغری در پایان گفت: فرآورده حلال به جز بحث حلیت، به پاک بودن آن هم باز می‌گردد؛ مواد غذایی حلال باید طوری باشد که از طریق شرعی به دست آمده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22آذر 96، کدمطلب:13960922000595، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین