پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
استاندار خوزستان گفت: با وجود همه کمک‌های صورت گرفته ولی دولت برای کاهش مشکلات، عنایت بیشتری به خوزستان داشته باشد.

شعار سال: غلامرضا شریعتی در شورای اداری استان خوزستان با خیرمقدم به سید علی خمینی و هیئت همراه اظهار کرد: از اینکه خوزستان سرافراز میزبان یادگار امام راحل است، باعث خوشحالی و مسرت خواهد بود.

وی افزود: امام راحل و نظرات ایشان می‌تواند در تمام عرصه‌های جامعه از فرهنگ تا اقتصاد و فرهنگ، تدوین گر راه ایران باشد. مردم خوزستان و مدیران همواره بر این اصل تأکید دارند که اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب دارای ارزش است.

شریعتی عنوان کرد: امام راحل مقام زن را در حدی عنوان می‌کند که بتواند مقام واقعی خود را بازبیابد، امامی که تأکید می‌فرمایند اگر بخواهیم در مواجهه با قدرت‌های بزرگ باشیم و شکست نخوریم به اداره اقتصاد توسط خودمان نیاز داریم، امامی که نزدیک به ۵۰۰ مرتبه به صورت مستقیم در مورد اقتصاد و اهمیت آن در استقلال کشور صحبت می‌فرمایند و همه را در اقتصاد و تولید به عدم وابستگی به سایر کشورها توصیه می‌کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: امام راحل همواره برادری، اخوت و در کنار هم بودن در عین وجود اختلاف‌سلیقه و تلاش در راستای ارتقای کشور و توسعه و عمران نظام اسلامی را به ما گوشزد می‌فرمایند.

شریعتی بیان کرد: دولت فعلی، علاوه بر مسائل روزمره و جاری و اعتبارات استانی که برای ما در نظر گرفته مصوبه کم‌نظیری در ۱۵ فروردین ۹۶ برای چند مشکل بزرگ استان داشت که آب‌رسانی به خوزستان را در سه پروژه، فاز دوم ۵۵۰ هکتاری، مسئله فاضلاب، احیای رودخانه کارون، رفع مشکلات برق و گردوغبار نیز در این مصوبه موردتوجه قرار گرفته و انجام اقداماتی را در این زمینه تصویب کردند.

وی عنوان کرد: خوزستان با وجود این همه پتانسیل و رسیدگی باز هم مشکلات جدی در ارتباط با اشتغال و بیکاری که ۱.۷ درصد از متوسط کشوری بیشتر است را با خود یدک می‌کشد. با توجه به مشکلات و مصائب خوزستان، درخواست عنایت بیشتر دولت را داریم تا در راستای رفع مشکلات و کاهش مصائب مردم از آن ها بهره‌مند شویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 29 آذر 96، کد مطلب: 4178329، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین