پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: نوروز فرصتی برای مسافران این ایام است که از جاذبه های گردشگری روستاها استفاده کنند.

شعارسال:معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: نوروز فرصتی برای مسافران این ایام است که از جاذبه های گردشگری روستاها استفاده کنند.

سعید رضا جندقیان بیدگلی روز دوشنبه  افزود: تعداد زیادی از روستاهای کشور از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های متنوع بوم‌گردی، بافت با ‌ارزش و آثار تاریخی و مذهبی بر خوردارند ولی، تنها تعدادی انگشت شمار از روستاهای هدف گردشگری شناخته شده هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از این روستاها به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب، برای اغلب گردشگران داخلی و خارجی ناشناخته اند که می‌بایست در فرصت‌های مناسب و به اشکال مختلف نسبت به معرفی جاذبه ها و ظرفیت‌های گردشگری آنها اقدام کرد.

جندقیان گفت : ایام نوروز به لحاظ سفر بسیاری از هموطنان به اقصی نقاط کشور، یکی از فرصت‌های بسیار مغتنم برای معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری ناشناخته در روستاهای کشور است .

وی اضافه کرد: می بایست با ایجاد مراکز اطلاع‌رسانی در اماکن گردشگر پذیر شهری و پرتردد، زمینه‌های آشنایی گردشگران با آنها را در هر منطقه فراهم آورد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های خاطر نشان کرد: این اقدام می‌تواند موجب هدایت بخشی از گردشگران به روستاهای دارای جاذبه‌های گردشگری و رونق اقتصادی آنها شود .

وی گفت : این موضوع به معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز پیشنهاد شده تا از طریق واحدهای تابعه این دستگاه مورد پیگیری قرار گیرد.

جندقیان افزود:بنابراین در ایام عید نوروز با ایجاد مراکز اطلاع‌رسانی در اماکن گردشگرپذیر، جاذبه ها و ظرفیت‌های گردشگری روستاهای کشور معرفی شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار28 اسفند96،کدخبر: 82866674، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
بسیاری از روستا های کشور هنوز برای همه گم نام هستند و اطلاعاتی از آن ها به بیرون درز نمیکند که بهتر است تبلیغات از این جور جاها بیشتر شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
روستاهایی هستند که جاذبه های تاریخی و گردشگری آن ها به مراتب بیشتر از شهر ها هست که نادیده گرفته شده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین