پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 July 23
کد خبر: ۱۳۰۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱

مراحل تدوین استراتژی برند

آیا برند همان نام تجاری یک کالاست یا چیزی فراتر از نام و لوگو شرکت شما؟

شعار سال: ببرند همان چیزی است که در مورد شرکت شما گفته می شود، همان نمود تصویر ذهنی شما در بازار است. چیزی که به سازمان شما اعتبار می بخشد. تدوین استراتژی برند، خلق و قدرت بخشیدن به برند شرکت شما است و برنامه ای بلند مدت برای رسیدن به اهداف. برای تدوین موفق استراتژی برند مراحل ده گانه ای وجو دارد. این مراحل مرحله به مرحله طی شده ولی فرایند آن مستمر است و ممکن است تا رسیدن به یک برنامه استراتژیک برند، بعضی از آن ها تکرار و بازبینی شود:

۱ - استراتژی کلی شرکت خود را مدنظر داشته باشید.

۲ - مشتریان هدف خود را مشخص کنید.

۳ - در مورد مشتریان هدف خود تحقیق کنید.

۴ - برندتان را جایگاه سازی کنید.

۵ - استراتژی پیامی برندتان را تدوین کنید.

۶ - نام، لوگو و شعار برندتان را بسازید.

۷ - استراتژی بازاریابی محتوای خود را تدوین کنید.

۸ - وب سایتتان را توسعه دهید.

۹ - ابزارهای بازاریابی خودتان را ایجاد کنید.

۱۰ - استراتژی برندتان را اجرایی کرده و بازخورد آن را رصد کنید. 

مراحل ده گانه بالا نه تنها به تدوین استراتژی های برند شما کمک می کنند بلکه باعث توسعه برند شما و ایجاد رابطه پایدار تر با مشتریانتان، خواهد شد. 

برند شما سرمایه شرکت شماست، برای آن برنامه داشته باشید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان تی نیوز، تاریخ انتشار 21 شهریور 96 ، کد مطلب: -، www. tnews.ir


خبرهای مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین