پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۳۳۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
برای دلال فرقی نمی کند که توسط چه گروهی خودرو فروخته می شود خرید ارزان و به صرفه و فروش گران و گزاف به مصرف کننده فرمول مختصر و مفیدی است که همیشه توسط آنها اجرا می شود تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرند.
شعار سال:برای دلال فرقی نمی کند که توسط چه گروهی خودرو فروخته می شود خرید ارزان و به صرفه و فروش گران و گزاف به مصرف کننده فرمول مختصر و مفیدی است که همیشه توسط آنها اجرا می شود تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرند.

 یکی از مسائلی که همواره برای بازار خودرو تهدید جدی به حساب می آید وجود دلالانی است که همیشه می خواهند از نمد طرحهای فروش برای خود کلاهی درست کنند. رویه کار دلالان ایجاد رقابت کاذب میان خریداران و فروشندگان است تا به این وسیله بتوانند قیمتها را در بازار به سود خود تغییر دهند. فروشندگانی که به صورت انبوه و توسط شبکه های چندشاخه ای خودرو خریداری می کنند و در نهایت با دپو کردن این خودروها عرضه به سمت بازار تقاضا را محدود می کنند و زمانی که نیاز بازار به خودرو بیشتر شد شروع به تزریق سرمی به بازار می کنند. چنین فروشندگانی با رصد لحظه ای اخبار فروش همواره آماده ی تغییر معادلات قیمتی بازار هستند. برای دلال فرقی نمی کند که توسط چه گروهی خودرو فروخته می شود خرید ارزان و به صرفه و فروش گران و گزاف به مصرف کننده فرمول مختصر و مفیدی است که همیشه توسط آنها اجرا می شود تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرند.

خودروسازی سایپا شروع به فروش فوری چهارگروه از محصولات خود کرده اما چیزی که در این میان برای همه می تواند مفید به فایده باشد شرایطی است که در این طرح گنجانده شده. اعمال تسهیلات بر روی محصولات، باقی‌ماندن یک‌ساله سند خودرو در رهن سایپا در کنار وجود محدودیت‌ها برای کد ملی و سن خریداران از جمله ی مسائلی است که حالا می تواند برای دلالان حسابی دردسر درست کند. طرح فروش فوری یکی از آن موقعیتهاییست که همواره دلالان در کمین آن نشسته اند تا به موقع بتوانند از آن برداشت کنند اما با شرایطی که نارنجی پوشان در طرح فوری فروش خود گنجانده اند حداقل تا 12 ماه دست دلالان بازار به خودروهای طرح فروش فوری سایپا نمی رسد. اهمیت این مسئله آنجا مشخص می شود که حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به آن واکنش داد و چنین طرحی در فروش فوری را قابل تحسین دانست. در این شرایط هم نیاز بازار تأمین خواهد شد و هم حاشیه امن بالایی برای مصرف کنندگان واقعی ایجاد می شود که می تواند در تعدیل شرایط فعلی بازار نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نبض بازار،تاریخ انتشار:26شهریور1398،کدخبر:46464 ،nabzebaazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
باید در قیمت گداری و فروش خودرو نظارت شود و تغرفه مشخصی تعیین شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین