پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
روز گذشته در همشهری گزارشی چاپ شد که طی آن خبرنگار اعزامی این روزنامه، از مردم یک روستای سیل‌زده پرسیده بود: «اگر رئیس‌جمهور را ببینید به او چه می‌گویید؟»
شعارسال: روز گذشته در همشهری گزارشی چاپ شد که طی آن خبرنگار اعزامی این روزنامه، از مردم یک روستای سیل‌زده پرسیده بود: «اگر رئیس‌جمهور را ببینید به او چه می‌گویید؟»
 
در روستای «بنت» مرد میانسال سیه‌چرده‌ای می‌گوید: «ما که بعید است رئیس‌جمهور را ببینیم اما شما اگر توانستید و دستتان می‌رسد به او بگویید اگر آمد با هلی‌کوپتر روی منطقه پرواز نکند، از همان چابهار سوار ماشین شود، از همان جاده‌ای که مردم عبور می‌کنند، رد شود و به اینجا بیاید. از اینجا هم به روستاها برود و ببیند وضع زندگی ما را. آبی که می‌خوریم را نخورد، اما یک لیوان برایش می‌آوریم فقط ببیند. بیاید اصلا با ما حرف بزند. 10دقیقه بایستد و به حرف‌های ما گوش کند. من یکی به خدا نه داد و فریاد می‌کنم، نه اصلا گلایه‌ای دارم، فقط یک جمله می‌خواهم بگویم، آقای روحانی! ما مردم این کشوریم، مردم توییم، تو هم رئیس‌جمهور ما هستی؟» حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان پاسخ به درددل این هموطن بلوچ را برای روزنامه همشهری ارسال کرد:
 
«هموطن عزیز بلوچم
سلام
 
گلایه نجیبانه‌ات را به گوش جان شنیدم. روزی که ردای مسئولیت به تن کردم، رویای ایرانی آباد و سرفراز را در سر داشتم و در تمام این 6 سال برای تحقق همان رویا کوشیده‌ام. ایران آّباد و سرفراز بی‌تردید و بی‌مسامحه، رنگین‌کمانی از همه اقوام و شهروندان است و جز با توسعه همه‌جانبه، متوازن و بدون تبعیض به دست نخواهد آمد.
 
از مشکلات‌‌تان- از وضع نامناسب راهها و آب آشامیدنی گرفته تا فقر و محرومیت- آگاهم و به احترام شما مردم صبور و رنج‌کشیده تمام‌قد می‌ایستم. برای توسعه استان سیستان و بلوچستان اقدامات و برنامه‌های زیادی در جریان است اما از اینکه هنوز نتوانسته‌ایم گَردِ محرومیتِ نشسته طی سالیان دراز را از چهره زیبای این استان بزداییم متاسف و شرمنده شما مردم دوست‌داشتنی هستم. در کنارتان ایستاده‌ام، نه فقط برای عبور از بحران سیل، که ان‌شاءالله تا زمان رفع همه مشکلات و آبادانی کامل این دیار. هموطن عزیزم؛ من رئیس‌جمهور همه مردم ایرانم و به تک تک شما از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه ایران عزیز عشق می‌ورزم.
حسن روحانی،‌ رئیس‌جمهوری اسلامی ایران»
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  پارسینه  ،تاریخ انتشار:  29 دی   1398،کدخبر: 1006306 ،www.pana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین