پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در گفتگویی با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد بارش برف در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: ارتفاعات مناطق کوهستانی به ۲ متر و در مناطق شهری نیز بیش از یک متر رسید که سبب مسدود شدن راه‌ها و قطع آب و برق مناطق روستایی و شهری شد.
شعارسال:استاندار گیلان با اشاره به اینکه برق ۱۴۰ هزار مشترک وارد مدار شده است، گفت: در حال حاضر بیشترین مشکلات در مناطق شرقی گیلان است.
 
 ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در گفتگویی با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد بارش برف در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: ارتفاعات مناطق کوهستانی به ۲ متر و در مناطق شهری نیز بیش از یک متر رسید که سبب مسدود شدن راه‌ها و قطع آب و برق مناطق روستایی و شهری شد.
 
وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم شریان‌های اصلی را باز و خودروهای باز مانده در برف را رها سازی کنیم، افزود: در حال حاضر تردد در محور قزوین- رودبار- رشت به کندی انجام شده و ترافیک در این محور سنگین است.
 
استاندار گیلان با اشاره به اینکه تردد در محور سراوان به فومن نیز به همین صورت است، گفت: بسیاری از راه‌های روستایی مسدود است که بعد از ظهر امروز ماشین آلات راهداری در مناطق حضور و نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته برق ۲۵۰ هزار مشترک به دلیل پارگی شبکه فشار قوی، متوسط و ضعیف و همچنین خارج شدن پست‌ها از مدار قطع شده بود، تصریح کرد: تا ظهر امروز برق ۱۴۰ هزار مشترک وارد مدار شد.
 
زارع با بیان اینکه سیستم آبرسانی از برق استفاده می‌کند با قطعی برق سبب قطع شدن آب ۱۲ هزار مشترک شد، افزود: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی انشعاب بیش از ۷ هزار مشترک تاکنون وصل شده است.
 
وی با بیان اینکه نیروهای خدماتی و امدادی با حضور در مناطق اقدام به امدادرسانی به مردم کرده‌اند، افزود: به دستور رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس سازمان مدیریت بحران در استان حاضر شدند تا از برخی از مسیرها و محورهای دارای مشکل بازدید کنیم.
 
استاندار گیلان با اشاره به تعیین استان قزوین به عنوان استان معین، گفت: اکیپ‌های فنی و نیروی انسانی، ماشین‌آلات راهداری از استان‌های قزوین وارد شهرستان رودبار شده و تقسیم کار برای امداد رسانی و خدمات رسانی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین مشکل در حال حاضر در مناطق شرقی گیلان یعنی در شهرستان‌های رودسر لنگرود و لاهیجان است کمک‌های امدادی از استانداری مازندران و مناطق احضار شده است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  مهر   ،تاریخ انتشار:    23 بهمن    1398،کدخبر:  4851503  ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
عملا تا یه برف و بورانی میشه آب برق گاز همه چی رو از دست میدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین