پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۹۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
سرمایه که در ازای هر سهم زیان 22.060 را محقق کرده در شرایطی این روزها در بازار بورس صف خرید را پیش روی خود می بیند که عملکرد یکماهه مناسبی نداشته و در 30 روز گذشته منفی 3.72% زیان داشته است. البته این تمام ماجرای مربوط به این بانک پر سر و صدا نیست بلکه نگاهی به صورتهای مالی نشان می دهد که سرمایه با افزایش 13 درصدی بدهی هایش در پایان 9 ماهه 98 و کاهش 10 درصدی دارائیهایش اوضاع بسیار بدی دارد.
شعارسال: سرمایه که در ازای هر سهم زیان 22.060 را محقق کرده در شرایطی این روزها در بازار بورس صف خرید را پیش روی خود می بیند که عملکرد یکماهه مناسبی نداشته و در 30 روز گذشته منفی 3.72% زیان داشته است. البته این تمام ماجرای مربوط به این بانک پر سر و صدا نیست بلکه نگاهی به صورتهای مالی  نشان می دهد که سرمایه با افزایش 13 درصدی بدهی هایش در پایان 9 ماهه 98 و کاهش 10 درصدی دارائیهایش اوضاع بسیار بدی دارد.
 
 اتفاقات نظام بانکی کشور از جهات مختلف دارای اهمیت است. اول اینکه بسیاری از مردم هنوز بانکها را بهترین محل برای سرمایه گذاری می دانند و دوم اینکه بانکها به واسطه وابستگی بسیاری از سازمانها به آنها نقش بسیار تعیین کننده ای در نظام اقتصادی کشور دارند. از این منظر باید گفت بانکها ویترین نظام اقتصادی کشور هستند و سلیقه حاکم بر آنها مشت نمونه خروار نظام اقتصادی کشور است زیرا فیلتری که صلاحیت مدیران بانکی را تأئید می کند ارتباط مستقیم با بدنه اقتصادی کشور دارد پس نوع فعالیت بانکها باید با دقت بسیار مناسبی صورت گیرد زیرا در غیر اینصورت شاهد بروز مسائلی هستیم که در آن مردم انگشت اتهام را تنها به سمت یک سازمان خاص نمی برند بلکه سطح مطالبه گری آنها بسیار بالاترست. بانک سرمایه که مدیریت آن بر عهده فرج اله قدمی اوضاع مناسبی را پشت سر نمی گذارد و در این بین باید منتظر اتفاقات جدیدی بود.
 
سرمایه که در ازای هر سهم زیان 22.060 را محقق کرده در شرایطی این روزها در بازار بورس صف خرید را پیش روی خود می بیند که عملکرد یکماهه مناسبی نداشته و در 30 روز گذشته منفی 3.72% زیان داشته است. البته این تمام ماجرای مربوط به این بانک پر سر و صدا نیست بلکه نگاهی به صورتهای مالی  نشان می دهد که سرمایه با افزایش 13 درصدی بدهی هایش در پایان 9 ماهه 98 و کاهش 10 درصدی دارائیهایش اوضاع بسیار بدی دارد. جمع بدهی های این بانک با رسیدن به 388.890 میلیارد ریال 2.7 برابر بیشتر از دارائیهای بانک است و این موضوع بدون شک برای بسیاری از سهامداران بانک می تواند قابل تأمل باشد. این دو موضوع در کنار کاهش سپرده گذاریهای بانک نکاتی است که اگر فرج اله قدمی و یارانش در بانک سرمایه فکری برای آن نکنند مسئله ساز خواهد شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از    پایگاه خبری نبض بازار  ،تاریخ انتشار:  18  فروردین    1399،کدخبر  :  54354 ،  www.nabzebaazaar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین