پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
منصور هادی‌پور در جمع خبرنگاران در رابطه با از سرگیری فعالیت مراکز پذیرایی و اقامتی گیلان گفت: طبق مصوبات کمیته مبارزه با کرونا در استان و دستور مؤکد استاندار گیلان مبنی بر تعطیلی تمامی واحد‌های گردشگری تا اطلاع ثانوی، هیچ‌یک از تاسیسات گردشگری استان حق ارائه خدمات به گردشگران و مسافران را ندارند.

شعارسال: سرپرست معاونت گردشگری گیلان گفت: طبق مصوبات کمیته مبارزه با کرونا در استان تاسیسات گردشگری گیلان تا اطلاع ثانوی حق ارائه هیچگونه خدمات به گردشگران و مسافران را ندارند.
 
منصور هادی‌پور در جمع خبرنگاران در رابطه با از سرگیری فعالیت مراکز پذیرایی و اقامتی گیلان گفت: طبق مصوبات کمیته مبارزه با کرونا در استان و دستور مؤکد استاندار گیلان مبنی بر تعطیلی تمامی واحدهای گردشگری تا اطلاع ثانوی، هیچ‌یک از تاسیسات گردشگری استان حق ارائه خدمات به گردشگران و مسافران را ندارند.
 
سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی گیلان با رد شایعاتی مبنی بر آغاز فعالیت برخی از واحدهای گردشگری، افزود: از سرگیری فعالیت واحدهای اقامتی و پذیرایی استان منوط به صدور مصوبه‌ای جدید از سوی ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر مجوز ادامه فعالیت تاسیسات گردشگری است و تا اطلاع ثانوی این مراکز تعطیل هستند.
 
وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران مراکز گردشگری جهت همکاری در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های اسفند و فروردین اوج فعالیت مراکز گردشگری برای جذب گردشگران خارجی و داخلی بود، با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مراکز و تاسیسات گردشگری به دلیل قطع زنجیره انتقال آن، آسیب‌های مالی زیادی به این بخش وارد شد، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد تسهیلاتی را جهت جبران بخشی از خسارت وارد شده به مراکز گردشگری و اقامتی پرداخت نماید.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایسنا  ،تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت   1399،کدخبر: 99020201723 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین