پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
شعبانعلی خاوری گفت :با اشاره به عمر بسیار بالای ناوگان راهداری گیلان به واسطه شرایط آب و هوایی، خاطرنشان کرد: از محل منابع ملی و استانی در سال ۹۸، در مجموع ۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری خریداری شد که امروز ۹ دستگاه به بهره برداری رسید.

شعار سال:شعبانعلی خاوری در آیین الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از ۴۳ نوع بلای طبیعی شناسایی شده در کل دنیا بیش از ۳۰ بلا در کشور ما رخ می دهد، اظهار کرد: استان گیلان نیز از این بلایای طبیعی مستثنا نیست.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی استان گیلان، افزود: شبکه راه های اصلی و روستایی گیلان توجه بیشتری را می طلبد.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، طول راه های گیلان را چهار برابر متوسط کشور دانست و تصریح کرد: طول راه های گیلان به ازای هر کیلومترمربع ۸۵۰ متر است، اما این عدد در کشور ۲۰۰ متر است.

خاوری، با اشاره به عمر بسیار بالای ناوگان راهداری گیلان به واسطه شرایط آب و هوایی، خاطرنشان کرد: از محل منابع ملی و استانی در سال ۹۸، در مجموع ۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری خریداری شد که امروز ۹ دستگاه به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان راهداری، یادآور شد: یکی از مهمترین ابزارها در حوادث و بحران ها ماشین آلات راهداری است و باید نسبت به تجهیز و نوسازی ناوگان اقدام کنیم.

این مقام مسئول، با اشاره به حذف مزیت قیر در قانون بودجه امسال، اضافه کرد: امسال اعتبارات بهسازی و آسفالت راه روستایی از محل استانی تامین می شود؛ این در حالی است که سال های گذشته این اعتبارات ملی بود.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی، از هدفگذاری بهسازی و آسفالت ۳۵۰۰ کیلومتر از شبکه راه های روستایی کشور خبر داد و تصریح کرد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در کل کشور تخصیص داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مذکور در شورای برنامه ریزی استانی و شهرستانی نهایی می شود، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کلیه زیرسازی ها را با استفاده از امکانات موجود خودش انجام می دهد و آسفالت و رویه با استان هاست. البته استان گیلان در حوزه تامین مصالح نیز نیازمند کمک است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ 20اردیبهشت 1399، کد خبر:99022014438،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین