پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۲۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
پس از عرضه اولیه شستا و اعلام عرضه اولیه مجموعه‌های وابسته به نهادهایی بزرگی مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، این بار نوبت به صندوق ذخیره فرهنگیان رسیده که مدیر عامل آن از عرضه اولیه زیرمجموعه‌های این صندوق خبر داده است.

شعار سال:پس از عرضه اولیه شستا و اعلام عرضه اولیه مجموعه‌های وابسته به نهادهایی بزرگی مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، این بار نوبت به صندوق ذخیره فرهنگیان رسیده که مدیر عامل آن از عرضه اولیه زیرمجموعه‌های این صندوق خبر داده است.

پس از عرضه اولیه شستا و اعلام عرضه اولیه مجموعه‌های وابسته به نهادهایی بزرگی مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، این بار نوبت به صندوق ذخیره فرهنگیان رسیده که مدیر عامل آن از عرضه اولیه زیرمجموعه‌های این صندوق خبر داده است.

در این مورد مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرده است که عرضه اولیه زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس و فرابورس انجام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با پیش‌بینی روند سودآوری صندوق تا سال ۱۴۰۲ و تهاتر ۳۶۱.۱ میلیارد تومان مطالبات گفت: ورود به بورس اکثر زیرمجموعه‌ها دنبال می‌شود.

طبق گزارش بورس‌پرس، مهدی نیکدل با بیان اینکه سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی گذشته به بیش از ۱.۱ هزار میلیارد تومان رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۲ سالانه هزار میلیارد تومان به سود صندوق اضافه شود.

نیکدل درباره استراتژی ورود شرکت‌های زیر مجموعه به بورس توضیح داد: ورود به بورس در اکثر شرکت‌هایی که این توانمندی را داشته باشند به‌عنوان یک اصل در راستای شفافیت و پرهیز از زمینه‌های فساد مطرح است. همچنین کاهش هرچه بیشتر بنگاه‌داری توسط صندوق و ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری که اطمینان کافی از سودآوری آنها وجود داشته باشد، برنامه‌های مهمی است که با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین تصمیم‌های صندوق، تشکیل هلدینگ خدماتی و تدوین استراتژی ارائه خدمات است که در این حوزه فعال‌تر شدن شرکت تامین مسکن فرهنگیان و ارائه اعتبار خرید به فرهنگیان که در مراحل پایانی است، بخشی از برنامه‌های در دست اجرا هستند.

براساس این گزارش، صندوق ذخیره فرهنگیان در حالی مالک ۲۹ شرکت و هلدینگ است که فقط شرکت های پتروشیمی خراسان ، بیمه معلم ، ایران ارقام ، بانک سرمایه ، ماشین سازی اراک در بورس و فرابورس حضور دارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز،تاریخ انتشار:4اردیبهشت1399،کد خبر:445373،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین