پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
از ۲۶ روز توقف خطِ تولیدخودرو به خاطر عدم تأمین قطعات توسط کروز، تا عضو شدن خلاف قانون کروزی‌ها در هیأت مدیره ایران خودرو تنها بخشی از اتهامات کروز می باشد. علی علیلو (مسئول کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازها) درباره نتیجه رسیدگی‌های قوه قضاییه می گوید، قوه قضاییه بعد از حدود سه سال به مجلس نامه زد و در سه چهار خط نوشت: هیچ تخلفی یافت نشد!

شعار سال: از ۲۶ روز توقف خط تولید خودرو به خاطر عدم تأمین قطعات توسط کروز، تا عضو شدن خلاف قانون کروزی‌ها در هیأت مدیره ایران خودرو.

تعداد بازدید : 64

علی علیلو (مسئول کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازها) درباره نتیجه رسیدگی‌های قوه قضاییه اینطور می‌گوید: قوه قضاییه بعد از حدود 3 سال به مجلس نامه زد و در سه چهار خط نوشت: هیچ تخلفی یافت نشد!

مهدی انصاری(کارگردان مستند اختاپوس): شرکت کروز در مورد کانال تلگرامی اختاپوس، در دادگاه از ما شکایت کرد. طبیعتا وقتی مبارزه با فساد می‌کنید، مافیا بیکار نمی‌نشیند.

 این تنها برش کوچکی از مستندی به نام اختاپوس است که به بررسی و نحوه شکل گیری مافیای خودرو در ایران می‌پردازد.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. متاسفانه قوه قضاییه این همه تخلف رو در صنعت خودرو ایران نمیبینه . همه این فسادها به این دلیل است که نفرات مانند اختاپوس با هم نسبت نزدیک دارند ویا درخلوت خوشون منافعشون رو با هم تقسیم میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین