شعار سال: دیروز ماجرای تصادف را شرح دادم و از حکایت یک روز خوب گفتم، اما امروز که از صبح کابوس مواجهه با بیمه داشتم و نهایتا برای دریافت خسارت به بیمه رازی بلوار آیت الله کاشانی مراجعه کردم؛ از یک کپی ساده که برایم نگرفتند و ناچار شدم به کوچهی مجاور بروم بماند تا تلخی کار که باید این گلگیر پاره شده و فوم و چراغ خودرو را مثل یک بارکش بعد از تعمیر خودرو بیاورم تقدیم بیمهی رازی کنم.یعنی یکی دو روز معطلی بدون ماشین موندن و بارکشی قطعات زیان دیده به بیمه؟!
واقعا مسئولین مملکت نباید فکر کنند که این چه سبک مشتری مداری و احترام به حقوق مردم است، چه کسی جبران معطلی و خسارت مرخصی و زیان دیده را میکند؟! چرا برای عمر مردم ارزش قائل نیستید؟!
آقای بیمه مرکزی به عنوان سیاست گذار، این شیوه سیاست گذاری سیستم بیمه و این شیوهی مشتری مداری نیست واقعا متاسفم.
مهدی اسفندیار
برگرفته از فضای مجازی