پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۲۸۰۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
توییت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه طرحی مبنی بر اخذ مالیات از سرمایه بورسی باعث شد، رشد بازار بورس در روزهای اخیر متوقف شود و بسیاری از سهم هایی که تا دقیاقی قبل از آن توییت شاهد صف خرید بودند، به صف فروش تبدیل شوند.

شعار سال: احسان خاندوزی نماینده‌ای که دانش آموخته اقتصاد است با انتشار تصویری در توییتر خود نوشته بود: امضا‌های امروز: ۱. طرح اخذ مالیات بر عایدی سرمایه، برای کنترل سوداگری ملک، خودرو و... ۲. طرح یکپارچه کردن دیتای همه دستگاه‌های حمایتی، به تفکیک کد ملی ایرانیان. هر دو از اولویت‌های پیگیری خواهد بود.

همین توییت و انتشار متن این طرح توسط یک خبرگزاری باعث ایجاد تلاطم در بازار بورس شد چراکه عده‌ای با شنیدن این خبر در صدد بیرون کشیدن سرمایه خود از بازار بورس برآمدند.

تاثیر توییت این نماینده آن هم بر اساس طرحی که تاکنون اعلام وصول نیز نشده است، باعث انتقاد برخی کارشناسان از تجربه نداشتن برخی نمایندگان و عدم اطلاع آنان از تبعات اظهارات خود شد.

اما پس از این اظهارات مسئولین سازمان بورس و پور ابراهیمی دیگر نماینده مجلس، طرح مالیات عایدی بر بازار سرمایه را رد کردند که انتظار می‌رود بازار پس از دوروز به روال عادی خود برگردد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار 20 خرداد    99، کد خبر:    410844، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین