پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

برند هراز را تخریب نکنید

برند لبنیاتی هراز، بر طبق یک عرف دیرنه در تبلیغات با موضوع استفاده از تصاویر افراد رنگین پوست روی ظروف شیرکاکائو ، اقدام به انعکاس تصویر یک نوجوان زیبا روی قوطی شیرکاکائو نموده است. این تصویر مورد انتقاد برخی از کارشناسان بدلیل القا نژادپرستی قرار گرفته است. با فرض محال ، اگر حرف این عزیزان درست هم باشد، کل داستان با یک تذکر دوستانه قابل حل است، نیازی به تخریب برند در سال جهش حمایت نیست. برای عزیزان و تلاشگران برند هراز ، آرزوی توفیق می کنیم. همت تان مضاعف و اجر معنوی تان با خدا .

شعار سال: برند لبنیاتی هراز، بر طبق یک عرف دیرنه در تبلیغات با موضوع استفاده از تصاویر افراد رنگین پوست روی ظروف شیرکاکائو ، اقدام به انعکاس تصویر یک نوجوان زیبا روی قوطی شیرکاکائو نموده است. این تصویر مورد انتقاد برخی از کارشناسان بدلیل القا نژادپرستی قرار گرفته است. با فرض محال ، اگر حرف این عزیزان درست هم باشد، کل داستان با یک تذکر دوستانه قابل حل است، نیازی به تخریب برند در سال جهش حمایت نیست. برای عزیزان و تلاشگران برند هراز ، آرزوی توفیق می کنیم. همت تان مضاعف و اجر معنوی تان با خدا .

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

خبرهای مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین