پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
محمد رضا ستوده در یادداشتی اعتراضی خطاب به رئیس جمهور،که در یک برنامه گفته بودند؛«با وجود تحریم‌ها خم به ابروی مردم نیامده»، نوشت؛ من طی همین نامه سرگشاده به عنوان «ابروی مردم» اعلام می‌کنم، کاملا خم شدم. شما در سال ۹۶ قرار بود من را درست کنید ولی زدید رفیق چندین ساله من یعنی چشم مردم را هم کور کردید. طبق اخباری که از اقصی نقاط مردم به دستم رسیده، آنها هم وضعیت بهتری ندارند. دندان‌هایشان شکسته، دست و پایشان کبود و صورت‌شان با سیلی سرخ است.

شعار سال :

به نام خدا

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی

با سلام و تهیت

کشور روزهای سختی را سپری می‌کند و در شرایطی بسیار ویژه به سر می‌بریم. بنیاد مستضعفان با مستضعفان ساکن در یک روستا درگیر شده به طوری که دبیر شورای‌عالی امنیت ملی به این روستا رفته تا غائله این روستا را مدیریت کند. کاش حالا که تا آنجا می‌روند یک گالن ۲۰ لیتری هم به ایشان می‌دادید تا برای مردم جنوب ببرند.  بسیاری از کارگران و در راس آن کارگران نیشکر هفت‌تپه در بلاتکلیفی و بی‌حقوقی به سر می‌برند. قیمت نوشابه خانواده طی چند ماه اخیر از چهار هزار تومان به هشت هزار تومان رسیده. پوشال کولری که در تابستان سال گذشته ۱۵ هزار تومان معامله می‌شد در تابستان امسال به ۴۵ هزار تومان رسید و هزینه خنک شدن در کشور را به سه برابر افزایش داد.

چی‌توز موتوری قیمت هشت هزار تومان را به خود دیده و بستنی مگنوم در سوپر‌های کشور ۱۲ هزار تومان دادوستد می‌شود. این در حالی است که مدیران اقتصادی شما نرخ تورم را ۳۵ درصد اعلام می‌کنند و به طور کلی ۴۰ سال است که قرار است به زودی شکوفایی اقتصادی رخ دهد.

آخرین بار همین چند وقت پیش بود که گفتید: قرار است تا یک هفته آینده گشایش اقتصادی اتفاق بیفتد. دو هفته از آن یک هفته گذشت و باقر نوبخت آمد و گفت: یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم.

اما در رسانه‌ها جمله‌ای را از شما در مورد خودم شنیدم که تعجب من را برانگیخت. گویا فرموده‌اید که «با وجود تحریم‌ها خم به ابروی مردم نیامده.»

یادم نمی‌آید تا به حال از من پرسیده باشید که بر اثر تحریم‌ها و فشارها خم شده‌ام یا نه! خبری هم مبنی بر نظرسنجی از مردم ندیده‌ام که از آنها پرسیده باشید ابرویشان خم شده یا خیر. بر اساس کدام نظرسنجی، تحقیقات میدانی و داده‌های آماری ادعا می‌کنید که مردم خم به ابرو نیاورده‌اند؟!

من طی همین نامه سرگشاده به عنوان «ابروی مردم» اعلام می‌کنم، کاملا خم شدم. شما در سال ۹۶ قرار بود من را درست کنید ولی زدید رفیق چندین ساله من یعنی چشم مردم را هم کور کردید. طبق اخباری که از اقصی نقاط مردم به دستم رسیده، آنها هم وضعیت بهتری ندارند. دندان‌هایشان شکسته، دست و پایشان کبود و صورت‌شان با سیلی سرخ است.

بنابراین خواهشمندم قبل از هرگونه اظهارنظر در مورد مردم از آنها استعلام کنید. در غیر این صورت قسمت‌های گوناگون مردم در راه تنویر افکار عمومی و رونمایی از حقیقت گام خواهند برداشت.

ابروی مردم ایران

پانزدهم شهریور سنه نود و نه

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین