پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۱۸۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
معاون مالی و اداری دانشگاه الزهرا (س) از برگزاری اولین دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی در کشور خبر داد.
شعار سال: رحمانی، معاون اداری مالی دانشگاه، در خصوص هدف و جزئیات برگزاری دوره MBA در این دانشگاه، گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص بازار سرمایه، حجم انبوهی از داده‌ها برای تصمیم‌گیری نیازمند تحلیل هستند که این امر مستلزم برخورداری از دانش و مهارت خاص است. بر همین اساس دانشگاه الزهرا قصد دارد تا با برگزاری دوره‌های mba و معاملات الگوریتمی، مهارت‌های تخصصی لازم در این حوزه را ارائه کند.

وی در رابطه با هدف برگزاری این دوره، افزود: آشناسازی دانش‌پذیران با شیوه‌های نوین معاملاتی و کاربرد‌های علم داده در اقتصاد و مالی و توانایی تولید الگوریتم‌های اختصاصی در بازار سرمایه داخل و خارج و اجرای موفق آن‌ها، درک اصول سرمایه گذاری و نحوه استفاده از الگو‌های معاملاتی در عمل، آشنایی با سه زبان برنامه نویسی Python، R و Julia، آشنایی با انواع مدل‌های اقتصادی و مالی، آشنایی با علم داده و داده‌های بزرگ، توانایی دسته‌بندی، مصورسازی و تحلیل کار با داده‌ها، معاملات الگوریتمی و توانایی تدوین، الگوریتم‌های معاملاتی، یادگیری ماشین و کاربرد آن در اقتصاد و مالی، هوش تجاری و کاربرد آن در اقتصاد و مالی و... از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

رحمانی در خصوص مزایای این دوره اظهار داشت: اعطای گواهینامه MBA دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه الزهرا (س)، ارائه دروس به صورت کاربردی و مطابق با دانش روز دنیا و بهره‌گیری از اساتید برجسته علم داده و مطرح بازار سرمایه ایران از جمله ویژگی‌های اصلی این دوره است.

گفتنی است، اولین دوره علم داده و معاملات الگوریتمی با حضور ۲۵ دانش پذیر از ۷ آذر ۹۹ شروع شده است و برای دوره بعد که از بهمن آغاز می‌شود نیز ثبت نام به عمل می‌آید.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:  5 دی ۱۳۹۹، کد خبر:899989، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
دمتون گرم که بهترین دوره هارو دارید به ما معرفی میکنید بی چشم داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
این دوره تو این دانشگاه مختص بانوان هست یا آقایان هم می‌توانند شرکت کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین