پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
سیدمصطفی تاجزاده در نقد سخنان اخیر پناهیان که گفته بود «عرب‌های ساکن مکه و مدینه قبل از بعثت پیامبر اسلام هم اهل عبادت و معنویت و اخلاق بودند. آنچه نداشتند رشد سیاسی بود. پیامبر مبعوث شد تا به آن‌ها رشد سیاسی دهد، اما نتوانست و موفق نشد!» می‌گوید که پناهیان پیامبر را شکست‌خورده می‌خواند تا رویگردانی اکثریت مردم از اقتدارگرا‌ها را توجیه کند.

  شعار سال: ورای نقد تاجزاده از پناهیان و نوع سخنان بیان شده توسط ایشان، باید به این روحانی شهیر متذکر شد که آنچه که اعراب ساکن مدینه و مکه، قبل از بعثت پیامبر داشتند؛ معنویت( فرا روندگی از خود) و معنویت دینی غیر توحیدی ، ایمان ( اعتماد به نامطمئن ها) و ایمان دینی  و غیر دینی در طیفی از ادیان ابراهیمی تا بت پرستی( غیر توحیدی) ، تقوا( خویشتن بانی و پرهیزگاری) دینی و غیر دینی در طیفی از ادیان ابراهیمی تا بت پرستی( غیر توحیدی)  بوده است.

بعثت محمد(ص) ، ختم کننده ادیان توحیدی و ارمغان آور معنویت ، ایمان و تقوا حول دین اسلام بوده است. همچنین باید متذکر گردید که تکامل دینی در جامعه با ارایه دین در جامعه متفاوت بوده و تکامل دینی در سطح اجتماع، الزاما امری بینانسلی است. تحقق بینانسلی بودن این مهم، باعث زایش توسعه و تمدن می شود.

از کلیه زعما ، فضلا و صاحبان اندیشه، تقاضامندیم، نظرات خود در خصوص صحبت های آقای پناهیان را در قالب کامنت و با هدف تنویر افکار عمومی بیان دارند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی امتداد

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
1
0
اين اقاي تاجزاده تا به كي ميخواد به بنياد هاي ما ضربه بزنه؟ واقعا در اين زمينه بايد خداروشاكر باشيم كه يك سري روشن گر هنوز تو جامعه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
1
بعيد ميدونم نتوانستن از صفات پيامبري باشه كه هوش و نبوغ فوق العاده اي داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین