پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
معلوم نیست که چرا خیابان‌های شهر از ساعت ۷ عصر به بعد غرق در ترافیک می‌شود. خبری هم از تلاش خاص پلیس راهور برای کاهش بار ترافیکی نیست. مثلا همین میدان سبلان. ببینید چقدر طول می‌کشد که از شمال به جنوب اتوبان صیاد شیرازی وارد میدان سبلان شده و وارد شهید قدوسی شوید؟ چرا قبلا این گونه نبود؟ آیا پلیس راهور این بار در کمین برای جریمه‌های کرونایی شهروندان است؟ آقای پلیس، افکار عمومی پاسخ می‌خواهد.

شعار سال: لیستی از تعداد جریمه های خودروها را با کمال افتخار بیان می کنند! فلان تعداد راننده قانون شکن احتمالا سر به هوای عوضی و نادیده گیرنده چالش کرونا ، جریمه شده اند؟

عینکت را عوض کن آقای پلیس . ما مجبوریم در خیابان بمانیم . ما مجبوریم تا پاسی از عصر و شب را کار کنیم. وقتی هم قصد رفتن به خانه را داریم، با ترافیک های ناجور ناشی از کم کاری مسلم همکاران شما مواجه می شویم. اگر ادله می خواهید بیایید پیش ما تا دست تان را بگیریم و به خیابان ببریم و وضع را از نزدیک ببینید. به گزارش های کاغذی توجه نکنید. واقعیت آن است که در کف خیابان جاری است.

مثالی از میدان سبلان برایتان زدیم. می گویید نه ، تشریف بیاورید و از نزدیک ببینید. حتی آمار ترددها را هم می توانیم به شما بدهیم، لذا به ادعاهای ما شک نکنید.

آقای پلیس ، فرمانده محترم به هر دلیل ممکن، همکاران شما حضور کم رنگ تری در میدان دارند. لطفا جدی بگیرید.


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین