پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۲۶۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی با اشاره به تاثیر افزایش سرمایه صندوق بر میزان احیای معادن گفت: با افزایش فعالیت‌ها و سرمایه صندوق در دو سال گذشته بیش از ۷۰درصد آمارتجمیعی فعالیت ۱۵ ساله صندوق داشته‌ایم.

شعار سال:طبق آمار سال‌های ۹۷ و ۹۸ به اندازه بیش از ۷۰ درصد تجمعی ۱۵ سال گذشته صندوق کار کردیم و این نقطه عطفی‌ در فعالیت‌های صندوق در جهت خدمت‌رسانی به بخش خصوصی بود. صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در سال ۹۸ سرمایه خود را از ۱۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیارد تومان رساند که این رقم امسال به ۵۰۰ میلیارد تومان رسید. وی با اشاره به نقش صندوق در حوزه پوشش ریسک و تسهیل دسترسی به منابع مالی بیمه بیان کرد: این شرکت با ارایه بیمه‌نامه های اعتباری و سرمایه‌گذری نقش بسیار مهمی در توسعه معادن کوچک مقیاس داشته که با این افزایش سرمایه، در نظر دارد با توان بالاتری ریسک در حوزه اکتشاف و استخراج و فرآوری را پوشش دهد.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی خبر24

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
بعید میدونم بتونیم شرایطی که با دست های خودمون در کشور به وجود اوردیم رو در یک دوره ریاست جمهوری دوباره به دست بیاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
قبول كنيم سطح حمايت ها در زمينه معدني به شدت در دوره روحاني پايين اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین