پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۷۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
در روز‌های اخیر پس از آنکه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور قیمت مصوب مرغ گرم را در هر کیلو حدود ۴۵۰۰ تومان افزایش داد، اصناف، انجمن‌ها و تولیدکنندگان بخش‌های دیگر نیز در اقدام مشابهی دست به افزایش قیمت محصولات خود زده‌اند. این در حالی است که نخستین اظهارنظر‌ها از سوی رئیس شورای رقابت مطرح شد.
شعار سال: رضا شیوا گفت: اکنون برای تصمیم‌گیری قیمت خودرو در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ منتظر تورم بخشی هستیم تا بانک مرکزی آن را مشخص کند. این اظهارات شیوا درحالی مطرح می‌شود که در سال گذشته قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های داخلی دو برابر تورم سالانه بوده است.
 
دومین خبر مربوط به افزایش قیمت سیمان سفید بود. براساس مصوبه کارگروه مدیران عامل شرکت‌های سیمان سفید کشور که خبر آن روز دوشنبه اعلام شد، قیمت این محصول ۳۵ درصد افزایش یافت.

سومین خبر افزایش قیمت، مربوط به سیمان خاکستری است. محمدرضا احسانفر عضو هیات مدیره انجمن کارفرمایان صنعت سیمان نیز در گفتگو با رسانه‌ها از افزایش قیمت سیمان خاکستری در روز‌های آتی خبر داد. وی می‌گوید میزان افزایش نرخ سیمان خاکستری قطعا بیش از ۳۵ درصد خواهد بود و بعد از تکمیل امضا‌ها در چند روز آینده، ابلاغ می‌شود.

چهارمین خبر مربوط به افزایش قیمت شکر است. روز دوشنبه در پی پیشنهاد سازمان حمایت، نرخ دستمزد تصفیه شکر خام به ازای هر کیلوگرم از ۲۱۷ به ۴۰۰ تومان افزایش یافت. گرانی بعدی که در روز‌های اخیر خبرساز شد، افزایش عجیب قمیت ماست بود.

قابل ذکر است اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که در روز‌های اخیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی نیز درخواست مشابهی برای افزایش قیمت روغن داده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ۹۰ اقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۱فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۹۰eghtesadi.com، ۲۱۳۹۷۱۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساحل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
امان مردم از گرانی بریده شد!!!!!دولت کی بیدار است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین