پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۲۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
اتاق اصناف ایران از ابتدای فروردین تا انتهای تیرماه سال ۱۴۰۰ مطابق با بازرسی‌های صورت گرفته ۲۲ مورد احتکار در بازار سیمان را در تهران و کرج کشف کرده است.
شعارسال:اتاق اصناف ایران از ابتدای فروردین تا انتهای تیرماه سال ۱۴۰۰ مطابق با بازرسی‌های صورت گرفته ۲۲ مورد احتکار در بازار سیمان را در تهران و کرج کشف کرده است.

در این بازه زمانی ۱۱ هزار و ۳۱۵ بازرسی در بازار سیمان در شهر‌های تهران و کرج صورت گرفته که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۲۸ پرونده با ارزش بیش از ۴۰۹ میلیون تومان در این دو شهر شده است. این پرونده‌ها به مواردی مانند احتکار، گران‌فروشی، تقلب و ... مرتبط می‌شود.
کشف ۲۲ مورد احتکار سیمان در تهران و کرج
از بین پرونده‌های تشکیل شده ۱۵۲ مورد گران‌فروشی، ۵۸ مورد عدم درج قیمت، ۱۲ مورد عدم صدور صورت حساب، ۲۲ مورد احتکار و ۵ مورد تقلب بوده است.

همچنین طبق این گزارش در بازه زمانی ۲۹ تیر ماه تا ۳ مرداد سال جاری ۳۳ هزار و ۸۴۵ بازرسی توسط معاونت بازرسی اتاق اصناف ایران از دو شهر تهران و کرج صورت گرفته که از این میان ۱۵ هزار و ۷۲۱ تذکر شفاهی، ۲ هزار و ۷۱۵ تذکر کتبی و ۲ پلمپ صورت گرفته است.
کشف ۲۲ مورد احتکار سیمان در تهران و کرج
در چند هفته اخیر بازار سیمان در پی کاهش سطح عرضه به علت قطعی برق و عدم تولید دچار التهاباتی شده که منجر به افزایش چند برابری قیمت آن در بازار آزاد شده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۰۹۸۱۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین