پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۲۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
لطیفی گفت: صادرات سیمان، مجاز، اما مشروط است؛ یعنی، وزارت صمت فقط به شرکت‌هایی که به تعهدات داخلی خود عمل کرده باشند، اجازه صادرات می‌دهد.
شعارسال:روح الله لطیفی سخنگوی گمرک بیان کرد: صادرات سیمان، مجاز، اما مشروط است؛ یعنی، وزارت صمت فهرست یکسری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان را به صورت مجاز، هرازگاهی به‌روز می‌کند و به گمرک می‌دهد که می‌توانند صادرات داشته باشند.

او افزود: وزارت صمت تولیدکنندگان را در دو قسمت بازار داخل و بازار صادراتی در کنار هم بررسی می‌کند و اگر تعهداتی را که برای آن‌ها در بازار داخل وجود دارد، انجام داده باشند، آن‌ها را در لیست مجاز صادرات قرار می‌دهد.

لطیفی ادامه داد: تا زمانی که وزارت صمت شرکتی را حذف نکند یا به صورت ممنوعیت دائم به گمرک اعلام نکند، طبیعی است که صادرات آن شرکت متوقف نمی‌شود. این وزارتخانه همچنین میزان صادرات را نیز تحت کنترل خودش دارد؛ یعنی اگر تعهدات داخلی انجام شد، شرکت‌ها به صورت مجازِ مشروط می‌توانند صادرات خارجی را نیز داشته باشند.
 

سیمان صادر می‌شود، اما به شرط
 
شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۴۹۲۶۶، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
وقتی نیاز داخل به سیمان برطرف بشه اجازه صادرات خواهند داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین