پدر محمد رضا هم به دلیل فشار‌های شدید روحی و روانی تمام وسایل زندگی شان را جلوی چشم همسر و پسرش به آتش کشید. بعد از این  اتفاق نیز او  را به بیمارستان شفا رشت برای بستری منتقل کردند.

محمدرضا و مادرش از همه جا درمانده مجبور به زندگی در زیر چادری شدند که هلال احمر به آنان اهداء کرد. در حال حاضر مدتی است  این دانش آموز تیزهوش و مادرش بدون حضور پدر در زیر چادری زندگی می کنند که آب، برق وگاز ندارند. حتی از داشتن  امکانات اولیه زندگی مانند حمام و سرویس بهداشتی محرومند.

 ای کاش مسئولان استان گیلان به‌جای آنکه مقصر بی‌خانمانی بسیاری از مردم استان را به گردن همدیگر بیندازند فکری به حال خانواده‌هایی مانند محمد رضا کنند تا قبل از شروع  بارندگی‌های گیلان و فصل سرما این افراد نیز سرپناهی برای زندگی داشته باشند.

مسئولان سازمان‌های حمایتی کشور  مانند کمیته امداد و سازمان  بهزیستی هم که مدام از تهیه و ارسال بسته‌های معیشتی ‌ به خانواده های نیازمند سخن می‌گویند  بهتر است به قید فوریت و با همکاری استانداری و دادستانی گیلان مشکل دریافت مجوز ساخت یک واحد مسکونی برای زمین این خانواده محروم را مرتفع کنند تا خیرین و دستگاه های حمایتی در اسرع وقت نسبت به ساخت یک واحد مسکونی برای این خانواده مستضعف اقدام کنند.

روستای امام زاده تقی از توابع دهستان گشت بخش مرکزی شهرستان فومن از استان گیلان است.

ced6d147-37b5-4365-b08f-1534b58af083

 

db320a34-c287-4c3e-9683-cb2bebebdceb