پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به پروژه احداث مترو در رشت گفت: این پروژه بالغ بر یک‌هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هنوز در شورای ترافیک کشور به تصویب نرسیده و در تلاشیم تا در سال ۱۴۰۱ برای آن ردیف بودجه کشوری اختصاص دهیم.
شعار سال: جبار کوچکی نژاد با حضور در جمع اعضای شورای شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه هر دوره سعی کرده‌ایم تعامل خوبی ما بین اعضای شورا و نمایندگان مجلس برقرار شود، اظهار کرد: در حوزه انتخابات شورا‌ها نیز شاید به لحاظ سیاسی مباحثی مدنظر باشد، اما پس از انتخاب افراد توسط مردم، خودمان را ملزم به همکاری با منتخبین به منظور رفع مشکلات مردم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در زندگی سیاسی‌ام برای فرصت دادن به افراد تلاش کرده‌ام، افزود: در انتخابات شورا‌ها مداخله‌ای ندارم و معتقدم مردم خودشان می‌دانند باید به چه افرادی رای بدهند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به موضوع انتخاب استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: در موضوع انتخاب استاندار گیلان تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که استانداری با شرایط خوب برای این استان انتخاب شود و تا کنون نیز از این بابت تعامل خوبی ما بین مجمع نمایندگان گیلان و نماینده، ولی فقیه در گیلان برقرار بوده است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه در شهر رشت یکسری مشکلات اساسی وجود دارد، تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به شورا و شهردار برمی گردد که یکی از آن‌ها حجم بالای نیروی انسانی است که بخش عظیمی از بودجه شهرداری رشت را به خود اختصاص داده است.

وی به ناکارآمدی برخی از نیرو‌ها در شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: سرمایه اجتماعی در شهر نسبت به شورا و شهردار بسیار پایین است و اعضای شورای ششم و شهردار رشت باید با عملکرد خوب خودشان این اعتماد عمومی را بالا ببرند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه شورای ششم رشت بیان کرد: از عملکرد شورای ششم رشت که در همان ابتدای فعالیت با انتخاب یک فرد با تجربه در جایگاه ریاست شورای رشت اقدام کرد خوشحال شدم.

کوچکی نژاد با اشاره به پروژه احداث مترو در رشت گفت: این پروژه بالغ بر یک‌هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هنوز در شورای ترافیک کشور به تصویب نرسیده و در تلاشیم تا در سال ۱۴۰۱ برای آن ردیف بودجه کشوری اختصاص دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ترافیک کارشناس نیستم، افزود: در بودجه کشور اعتبار خوبی در حوزه ترافیک وجود دارد و می‌توانیم با بهره مندی از ظرفیت بخش‌های خصوصی در اجرای پروژه ها‌ی عمرانی _ترافیکی در رشت تلاش کنیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه پارک آبی در جوار آرامستان رشت تصریح کرد: قراربود پروژه پارک آبی در جوار ارامستان رشت اجرایی شود که به واسطه غم و اندوه حاکم بر محیط آرامستان، اجرای پارک آبی در آن محدوده اصلا قابل توجیه نبود و بنده نیز مخالف اجرای این پروژه در آن قسمت ازشهر بودم.

کوچکی نژاد با بیان اینکه پیرامون تعیین تکلیف تالاب عینک آماده همراهی با اعضای شورای رشت هستم، گفت: در این باره جلسات مشترکی با سازمان آب منطقه‌ای و با حضور اعضای شورا برگزار می‌کنیم و یقینا این مهم به نتایج مطلوب می‌رسد.

وی با تاکید به اینکه در گیلان نیازمند منطقه‌ای برای دفن زباله هستیم، گفت: باید برای پنجاه سال آینده این شهر برنامه ریزی کنیم و یقینا راه اندازی زباله سوز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۹مهر۱۴۰۰، کد خبر: gilkhabar.ir/۴۷۳۶۸۶
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین