پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پایه دارو‌های لاغری که در باشگاه‎های بدنسازی، عطاری‌ها و آرایشگاه‌های زنانه تجویز می‌شود عمدتا شیشه (مت آمفتامین) است!
شعار سال: رضا تویسرکان منش، مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران گفت: پایه دارو‌های لاغری که در باشگاه‌های بدنسازی، عطاری‌ها و آرایشگاه‌های زنانه تجویز می‌شود عمدتا شیشه (مت آمفتامین) است.

وی افزود: تمام عوارض جسمی و روانی شیشه مانند افزایش ضربان قلب، مشکلات قلبی عروقی و فشار خون تا حتی تشنج و مرگ در افرادی که این دارو‌ها را مصرف میکنند میتواند اتفاق بیافتد.

تویسرکان منش تاکید کرد: مصرف شیشه به دلیل اینکه اشتها را کاهش میدهد و سوخت و ساز بدن را بالا میبرد، در ابتدا منجر به کاهش وزن شدید میشود. اما این کاهش وزن از نوع چربی سوزی نیست بلکه باعث از بین رفتن عضلات و پروتئین‌های بدن و پوکی استخوان می‌شود.

تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از رکنا، تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:rokna.net/۷۴۳۲۹۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین