پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
سوسن پرور بازیگر طنز سینما و تلویزیون بر اساس تجارب زیستی مشترک خود با خانواده عطاران اقدام به بیان خصوصیاتی تعریف گونه از رضا عطاران می‌کند. خصوصیاتی که بنظر می‌رسد بیشتر از اینکه تعریف باشند، بیان شاخص‌های لازم برای زنده ماندن یک بازیگر و حرفه‌ای شدن او و موثرسازی نقش‌های محوله شده بدو در سینما و تلویزیون باشد.
شعار سال: سوسن پرور بازیگر سینما و تلویزیون از دو سال همسایگی با خانواده عطاران می‌گوید. می‌گوید که عطاران می‌تواند زندگی لاکچری داشته باشد، اما ساده زیستی می‌کند. عطاران خودروی شخصی ندارد. برخی از لوازم مورد نیاز خود را از بازار تهیه می‌کند. خودش به نانوایی می‌رود و ارتباط با مردم را حفظ کرده است.
می‌گوید که عطاران مردم را از پشت شیشه ماشین نمی‌بیند، چون می‌خواهد از مردم بیاموزد و دیدن مردم از پشت شیشه، باعث جدا شدن از مردم و از دست دادن توان فهم مردم می‌شود. با این خصوصیات است که عطاران می‌تواند اثرگذار باشد و جریان سازی کند.
 
تعداد بازدید : 13

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرارو
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین