پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
فروش عسل تقلبی تبدیل به پدیده‌ای فراگیر در بازار مواد غذایی شده است. با چند نشانگان سنتی یا جدید مثل استفاده از ظروف معمولی، استفاده از لباس روستایی توسط فروشنده، استفاده از شیشه‌های شیک و ذکر تضمینی بودن کیفیت عسل و مواردی همانند، اقدام به فریب خریدار می‌کنند. از این مجرمان باید پرسید که آیا می‌دانی عسل تقلبی چه بر سر بیماران قندی، بیماران دارای ضعف در سیستم ایمنی و سالمندان می‌آورد؟
شعار سال: ایران سومین - چهارمین تولید کننده عسل در دنیا است. عدم وجود استاندارد اجباری باعث وفور تقلب در این بازار بی سر و سامان شده است. به گونه ای که فروش عسل تقلبی تبدیل به پدیده‌ای فراگیر در بازار مواد غذایی گردیده است. با چند نشانگان سنتی یا جدید مثل استفاده از ظروف معمولی، استفاده از لباس روستایی توسط فروشنده، استفاده از شیشه‌های شیک و ذکر تضمینی بودن کیفیت عسل و مواردی همانند، اقدام به فریب خریدار می‌کنند. از این مجرمان باید پرسید که آیا می‌دانی عسل تقلبی چه بر سر بیماران قندی، بیماران دارای ضعف در سیستم ایمنی و سالمندان می‌آورد؟ 
آقای وزارت جهادکشاورزی، آقای سازمان استاندارد ، آقای دانشگاه علوم پزشکی، باز که مدرسه تان دیر شد!
 
اولین روش ساخت عسل تقلبی و کلاهبرداری: 

تعداد بازدید : 17
 
دومین روش ساخت عسل تقلبی و سم مهلک :
 
تعداد بازدید : 15
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
0
عسل دیگی و عسل زنبوز ندیده رو خوب اومدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین